Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
Andutzicus
Conectat la: 06 Noi 2005 Mesaje: 62 Locatie: Braila
|
Trimis: Dum Oct 08, 2006 12:55 pm Titlul subiectului: Canon XL1s vs Sony DSR-PD170 |
|
|
As dori sa stiu care sunt opiniile dumneavoastra despre camerele Canon XL1s si Sony DSR-PD170, cu tot cu plusuri si minisuri la orice capitol. _________________ Nu lasa pe maine ce poti face azi, lasa pe poimaine, poate se rezolva de la sine ... |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Dum Oct 08, 2006 12:55 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
il_conte
Conectat la: 26 Iun 2006 Mesaje: 269 Locatie: Galati
|
Trimis: Dum Oct 08, 2006 4:41 pm Titlul subiectului: |
|
|
sufletul meu zice pd-ul nu stiu de ce....poate ca am lucrat cu ea, nu pot sa iti dau informatii despre cealalta.
Dar .... sunt multi care o sa iti dea informatii... |
|
Sus |
|
|
sorrel29
Conectat la: 16 Aug 2006 Mesaje: 52 Locatie: Tulcea
|
Trimis: Dum Oct 08, 2006 7:42 pm Titlul subiectului: da |
|
|
asa cum a spus si il_conte ....Traiasca pd-ul |
|
Sus |
|
|
cluca1969 Vizitator
|
Trimis: Dum Oct 08, 2006 9:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am fimat cu XL1s (camera unui client) ce pot sa spun este ca are o multitudine de butoane si reglaje, este foarte grea in bot adica nu prea e balansata ca lumea, si daca nu ai lumina suficienta ai cam pus-o. Clientul asta al meu filmeaza pe la nunti cu 4 lampi de 500w si pot afirma ca are o imagine super (sa nu uitam optica Canon). |
|
Sus |
|
|
Radu
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 977 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 5:24 am Titlul subiectului: |
|
|
Oho, doar 4? Zi-i sa-si mai ia doua. De 1000!
Spune-mi te rog, stii cumva, au toti cate 4 umbre ca jucatorii de fotbal de pe stadion? Si zambesc frumos invitatii cu 2000W in ochi? Daca il au pe el cameraman, pot sa uite din start de orice fel de atmosfera romantica, de dans in semi-intuneric cu lumini colorate sau lasere, de lumanari sau artificii...in plus sfatuim pe invitatii sa isi aduca toti de acasa ochelari de soare!
Dar cand mai sar prizele prin localuri, cum se distreaza lumea in liniste si pe intuneric, cat timp se schmba omul de serviciu sigurantele? Sau se duce mereu cu cateva ore inainte si trage cabluri pe sub covoare de la prize diferite? Trebuie sa fie foarte misto cu proiectoarele in restaurant, eu unul invidiez pe toti care au aceasta ocazie unica de a manca sau dansa sub reflectoare de cladire ...
Unde sa mai pui ca in unele localuri care au lumina lor la o alta temperatura de culoare, combinatia da o tenta asa frumoasa pielii, de un albastru extrem de natural...
Ultima modificare efectuata de catre Radu la Lun Oct 09, 2006 12:13 pm, modificat de 1 data in total |
|
Sus |
|
|
cluca1969 Vizitator
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 8:23 am Titlul subiectului: |
|
|
Cu umbrele cam ai dreptate, dar cu tenta albastra nu prea am observat-o.
Poti sa-mi raspunzi la un MP, vreau sa te intreb ceva legat de VX-ul 2100? |
|
Sus |
|
|
glido
Conectat la: 08 Dec 2003 Mesaje: 882 Locatie: Alba Iulia
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 9:54 am Titlul subiectului: |
|
|
despre XL1 nu stiu ce sa spun am lucrat doar cu XM2 dar fiind tot Canon banuiesc ca face cam acelasi lucru deci mai bine un VX sau PD-ul (cel putin VX2000 comparat pe viu cu XM2 face cu cel din urma la lumina slaba _________________ Tata chinez / \ mama japoneza \ / Eu NU VAD NIMIC - - |
|
Sus |
|
|
NeaNicu
Conectat la: 15 Aug 2005 Mesaje: 57 Locatie: BUCURESTI
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 3:27 pm Titlul subiectului: |
|
|
Radu a scris: | Oho, doar 4? Zi-i sa-si mai ia doua. De 1000!
Spune-mi te rog, stii cumva, au toti cate 4 umbre ca jucatorii de fotbal de pe stadion? Si zambesc frumos invitatii cu 2000W in ochi? Daca il au pe el cameraman, pot sa uite din start de orice fel de atmosfera romantica, de dans in semi-intuneric cu lumini colorate sau lasere, de lumanari sau artificii...in plus sfatuim pe invitatii sa isi aduca toti de acasa ochelari de soare!
|
Radu, inteleg ca sugerezi sa se renunte la lumini la petrecere si dans? Adica sa filmezi numai cu o lampa pe camera (fie ea si PD170 sau VX2100) de 10-20W si in rest sa ai lumina salii? Sau sa foloseasca totusi un halogen sa zicem de 500W pe care sa-l proiecteze in tavan - daca e alb? (asta ptr a avea lumina uniforma si ca sa scape de umbrele de pe invitatii ce danseaza) |
|
Sus |
|
|
Radu
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 977 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 5:13 pm Titlul subiectului: |
|
|
E ca la femei Nicu ...cel mai bine este sa ai cu ce, nu sa te chinui/gandesti cum sa compensezi |
|
Sus |
|
|
glido
Conectat la: 08 Dec 2003 Mesaje: 882 Locatie: Alba Iulia
|
Trimis: Lun Oct 09, 2006 5:19 pm Titlul subiectului: |
|
|
Radu imi dai voie sa raspund eu ? Merci
Nu ! Era vorba de altceva ! VX-ul sau PD-ul la o sala iluminata decent face treaba buna fara nici un reflector suplimentar. Decent inseamna cateodata chiar si numai artificiile de pe tort si in spatele tortului mirii in rest bezna. Trag de VX-ul meu (2000) de 2 ani si nu contenesc a ma minuna de ce face la lumina slaba si doar banuiesc ce face un 2100 sau PD170.
Sunt insa de acord ca lumina niciodata nu e suficienta, vorba cuiva de pe aici Lumina pana la Dumnezeu _________________ Tata chinez / \ mama japoneza \ / Eu NU VAD NIMIC - - |
|
Sus |
|
|
NeaNicu
Conectat la: 15 Aug 2005 Mesaje: 57 Locatie: BUCURESTI
|
Trimis: Mar Oct 10, 2006 2:53 am Titlul subiectului: |
|
|
Eu chiar doream parerea voastra referitore la cazurile expuse de Radu:
Sa zicem ca ai camera buna VX sau PD dar lumina salii nu este suficienta. Daca pui 1-2 reflectoare de 500W in 2 colturi ale salii, orice ai face tot dau umbra pe fetele dansatorilor (mai ales la bluess, cand stau lipiti unul de altul) - deci ramane numai varianta cu proiectia in tavan insa doar cu conditia sa fie alb. Eu am filmat cacalau si editat si cu Vx si cu PD si nu sunt multumit de cum arata numai cu lumina salii - plus de asta, au astia, sefii de restaurante, o manie cu excesul de intimitate de nu se intelege om cu persoana. Si vorba ceia, lumina multa si bine orientata = filmare buna. |
|
Sus |
|
|
Ankh
Conectat la: 05 Dec 2005 Mesaje: 169 Locatie: Timisoara
|
Trimis: Mar Oct 10, 2006 10:05 am Titlul subiectului: |
|
|
Incearca sa le pui mai sus. Cate despre sefii de sala..hmm...cine te plateste?...seful de sala sau mirii? |
|
Sus |
|
|
Radu
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 977 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 10, 2006 11:57 am Titlul subiectului: |
|
|
Ankh are dreptate. Datoria ta este sa zici. Eu daca intampin rezistenta il intreb mai intai cum il cheama si daca isi asuma responsabilitatea in cazul in care mirele o sa fie nemultumit de filmare. Sau vorbesti direct cu ginerica, sa accepte el refuzul, nu tu. End of story.
In rest consider ca tot de datoria cameramanului este sa filmeze cat mai bine atmosfera asa cum a fost ea, ca vrei o amintirie de la cum a fost, nu sa iti schimbi tu tot evenimentul ca sa poata camera slaba a operatorului sa filmeze si ea ceva cat-de-cat.
Ultima modificare efectuata de catre Radu la Mar Oct 10, 2006 11:58 am, modificat de 1 data in total |
|
Sus |
|
|
Andutzicus
Conectat la: 06 Noi 2005 Mesaje: 62 Locatie: Braila
|
Trimis: Mar Oct 10, 2006 11:58 am Titlul subiectului: |
|
|
Ok. Am inteles ca la iluminare Canonul cade. Dar sa nu uitati ca Canonul are in dotare optiunea -3 dB la luminanta... _________________ Nu lasa pe maine ce poti face azi, lasa pe poimaine, poate se rezolva de la sine ... |
|
Sus |
|
|
Radu
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 977 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 10, 2006 12:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
Canon este bun pentru filmariin exterior si pentru ca ii poti pune obiective tele, setand la el minute in sir pentru un cadru de cateva sec (de aia e folosit la documentare gen Animal Planet). PD-urile 150/170 sunt beton pentru filmari de viteza, pe teren, in conditii de moment. De aia e cea mai populara camera de televiziune. Calitatea imaginii este prea apropiata ca sa fie asta diferenta majora intre camere, setarile, ergonomia si comportamentul la lumina slaba fiind prioritare. |
|
Sus |
|
|
|