Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
claudiu Vizitator
|
Trimis: Vin Iul 27, 2007 10:04 pm Titlul subiectului: clarion 578 vs 778 vs alpine 9812 |
|
|
am testat ambele variante.
778 in varianta "normal", are aceleasi reglaje ca si 578 si cam acelasi sunet.
778 in varianta "3cai" (tw/mid/sw) cuplat cu o statie 4+1 ofera o libertate totala de reglare, dar asta nu a insemnat ca a sunat mai bine ca un 578 pe un sistem clasic, ingrijit lucrat. puterea mai mare obtinuta cu ajutorul statiei poate fi suplinita in parte cu difuzoare cu SPL mai mare, dar pt masini cu volume mai mici. in cazul folosirii doar a boxelor pe fata , balansul la 578 poate suplinii aliniamentul realizat de 778
fata de alpine la ambele dispare notiunea de alternator redat de boxe.
ca si sunet fata de alpine e mai lucrat, dar pe inalte au eliminat atat problemele date de dacuri, cat si ceva din sunet. deasemenea , basul e mai corect la clarion, alpine avand un bas consacrat, placut urechii .
lpf pe subwofer care la alpine lipseste face diferenta in favoarea clarioanelor , la acest capitol.(o statie bine reglata , nu a reusit sa faca ce filtru activ din clarion a facut)
ca si fiabilitate si design alpine sta foarte bine. ambele clarioane au avut hibe de soft, si am auzit si de mecanici ca au mai picat. clarionul ofera si USB ,in caz ca pica mecanica nu se arunca la gunoi. nu am incercat sa vad daca citeste WAV de pe stick. |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Vin Iul 27, 2007 10:04 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
VRAJY
Conectat la: 11 Mai 2007 Mesaje: 47
|
Trimis: Lun Iul 30, 2007 9:34 pm Titlul subiectului: |
|
|
ai dreptate stiu multe persoane care s-au plans de fiabilitatea clarion ,dar nici alpine nu sunt mai prejos la modele actuale (9812 e un model destul de vechi)
piata este una de "consum" si, (glumind acum) o sa ajungem sa cumparam hu-uri de unica folosinta .
eu am pe masina pio p88rs si sunt foarte nemultumit de el,nu-mi vine sa cred ce face marketingul asta din noi ,azi cumparam un produs, maine se strica iar poimane vom avea doua optiuni : ori mai scoatem din buzunar inca cateva sute de euroi ori ascultam "manele" de la taximetristul din stanga |
|
Sus |
|
|
fuscobal
Conectat la: 27 Mai 2004 Mesaje: 415 Locatie: Bucuresti, Ploiesti
|
Trimis: Joi Aug 02, 2007 8:07 am Titlul subiectului: |
|
|
Din punct de vedere sonic, cele 2 Clarion sunt categoric peste Alpine care face oconfuzie totala de instrumente in special pe partea de inalte si medii superioare. Nu mai vorbim de acel media expander care este cea mai mare porcarie inventata vreodata. Totusi...te contrazic in ceea ce priveste faptul ca ai obtinut din balance acelasi efect cu alinierea temporala. Asculta mai atent si o sa vezi ca "time alignment" nu e deloc tot aia cu "balans". Totul se explica prin modalitatile folosite de creier pentru localizarea surselor de sunet. Pe frecvente inalte conteaza "ILD" iar pe joase "ITD". Despre Interaural level difference si Interaural time difference poti citi de exemplu aici > http://en.wikipedia.org/wiki/Sound_localization dar se gasesc multe articole de specialitate pe internet. Acestea sunt doar 2 dintre modalitatile folosite de creier si care depind in special de frecventa dar mai sunt si altele. Balansul nu face decat samodifice volumul stanga-dreapta deci ar putea fi asimilat cu un time alignment primitiv doar pe frecventele inalte si doar partial deoarece time alignment intarzie semnalul pentru a creea scena in tre cele 2 difuzoare. Ceea ce in casa se obtine foarte simplu prin pozitionarea la o distanta cat mai egala fata de cele 2 boxe, in masina nu poate fi obtinut din motivul evident ca cele 2 scaune fata sunt distantate inegal fata de difuzoare. Time alignment nu se poate obtine pe ambele scaune dar se pot salva 2 memorii, cate una pentru fiecare scaun, in a doua memorie distantele de pe stanga devenind dreapta si reciproc. Totusi asta se aplica in general la masinile unde pozitionarea difuzoarelor este simetrica. De asemenea time alignment nu se face neaparat cu ruleta asa cum spun multi intrucat pot exista si reflexii. In cazul difuzoarelor pozitionate in bord, prin reflexie cu parbrizul, unda reflectata devine unda principala si lungimea ei trebuie luata in considerare pentru time alignment ! _________________ HU, 3-way components, one subwoofer, 3 amplifiers (Look mama : no rear speakers > u can actually listen to music without 'em ) |
|
Sus |
|
|
claudiu Vizitator
|
Trimis: Vin Aug 03, 2007 5:45 pm Titlul subiectului: claudiu |
|
|
explicatiile sant corecte. doar ca incep sa conteze de la un anumit nivel in sus. am scris ca balansul poate suplini time aliniament, dar nu inseamna ca e acelasi lucru.
daca alpine amesteca bine sunetul pe medii inalte, clarion a incercat sa rezolve aceste probleme, dar nu si cu pierderi din spectru audio. deci e mai bine, dar inca departe de ce ar trebui sa fie. (vorbesc doar despre aceste modele ascultate) |
|
Sus |
|
|
maximus25
Conectat la: 10 Ian 2008 Mesaje: 1
|
Trimis: Joi Ian 10, 2008 4:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
sal alpinu mai ales 9812 cu toate ca este un aparat mai vechi este fff bun avand tot ce ii trebuie unui head unit iar crosoveru la alpinu mi se pare foarte bun |
|
Sus |
|
|
|