Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
vlad34
Conectat la: 24 Sep 2006 Mesaje: 125 Locatie: Iasi
|
Trimis: Vin Mai 23, 2008 10:35 pm Titlul subiectului: |
|
|
Legat de cabluri .Sigur niciodata nu strica ceva de calitate dar, eu consider ca doriti sa faceti foarte mult intr-un timp f scurt si nu e bine.
Tocmai pentru ca sunteti nou pe aici v-as recomanda pasi marunti.Informatii Si iar mai cumparati ceva.Nu va grabiti si mai ales ganditi cu mintea dumneavoastra si in interesul dumneavoastra.
Dupa cum vedeti nici nu cumparati bine ceva si apar specialistii care va recomanda schimbari care sa realizeze soundstageul desi incomparabil ...mult mai bun .Vor urma interconecturile,incintele acustice , cablurile de boxe samd.
Din discutiile telefonice avute consider ca nu sunteti un novice si dupa ce o sa se termine magia sfatuitorilor de HI-FI ,sunt convins ca o sa descoperiti ca puteti decide si singur cat de mult merita sa investiti intr-o anumita directie. |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Vin Mai 23, 2008 10:35 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
Spitfire
Conectat la: 17 Oct 2007 Mesaje: 70 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Mai 23, 2008 11:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Citat: | Ca sa nu mai spun ca nu degeaba audiofilii asculta jazz, muzica simfonica care nu "pune la treaba" sculele, nu de alta, dar ar aparea imediat acea "coada" suparatoare a bass-ului specifica acestor scule pe muzica de discoteca din prezent ( nu prefer muzica de discoteca din prezent, dar ca proba este imbatabila), precum si alte artefacte. |
Serios??? Muzica simfonica nu "pune la treaba" sculele?
Daca doresti, si esti din Bucuresti, vin la tine cu un CD J.S. Bach- Toccata si Fuga (Orgelkonzert) care ARDE finalii la orice amp pe scarbistori sau intejafuri...desi e practic nestiintific, fiindca e aproape misterios de ce un amp pe scarbistori(tranzistori, na ) cu puterea de iesire de 100W scoate fum cu volumul la 10-20 %,cu acest CD, iar un amp pe tuburi (2x6W), cu volumul la 50-60 %, nici nu simte...cat despre diferenta de sunet...nici 5 secole de evolutie in materie de semiconductoare nu va putea oferi asa ceva... |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Mai 23, 2008 11:15 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu-ti face griji Vlad34 stiu sa aleg din informatiile primite ceea ce ma intereseaza. Fiecare e liber sa-si exprime parerea.Asta nu inseamna ca eu vreodata nu am hotarit singur si m-am lasat influentat (dus cu pluta de unul si de altul) Nu ma cunoasteti .Nu sunt deloc influentabil.Doar aparent poate.In privinta schimbarii tuburilor cum spune Champ-atit de sigur pe el nu ma gindesc.Si nu cred ca o marca ca Vincent ar fi surclasata de cunostintele in electronica ale lui Champ.Ma indoiesc ca acesta detine aparatura electronica de control al formei sunetului mai performanta ca cei de la Vincent astfel incit sa reusasca ameliorarea sunetului dupa niste schimbari de piese gindite si experimentate de el.Daca ar fi asa i-si plati dinsului sa-mi construiasca un final cu performante peste cele ale finalului Vincent .Sau in alt caz ar putea fi recrutat sa lucreze pt cei de acolo la un nou model.In privinta cablurilor daca aveti ceva care merita comunicati pretul si daca sint de acord le trimiteti impreuna cu finalul. |
|
Sus |
|
|
raducdumitru
Conectat la: 16 Iun 2008 Mesaje: 11
|
Trimis: Mie Iun 18, 2008 10:56 pm Titlul subiectului: Caracteristici YAMAHA M40 |
|
|
Salut,
aici sunt caracteristicile PA-ului Yamaha M40:
Continuous Power Per Channel
20 Hz ~ 20 Khz 0,003% THD 8 ohm..........120W
0,007% THD 6 ohm..........145W
0,002% THD 4 ohm..........170W
Dynamic Power
1 kHz 8ohm/6ohm/2ohm...........................160/200/280/390 W
Power bandwidth (0,03% THD, 60W/8 ohm)...........10Khz~100Khz
Total Harmonic Distortion
MAIN IN to SPL out, 60W/8 ohm................0,002%
IM Distortion Ratio (8 ohm).......................0,003%
Power bandwidth (0,03% THD, 60W/6 ohm)...........10Khz~100Khz
Damping Factor
(speaker A, 1 Khz, 8 ohm)...................................130
Frequency response (20Hz ~ 20 Khz)....................+0, -0.1 dB
Input sensitivity/Impedance
Signal to Noise Ratio (IHF-A-Network)
MAIN IN Shorted, 5,1 Kohm..................................127 dB/119 dB
Channel separation
Input shorted
40 Hz.................................................................106 dB
1 Khz.................................................................89dB
10Khz................................................................70dB
De asemenea am si manualul, daca te intereseaza.
La final as adauga si eu o chestie: nu ai cum sa compari statia asta cu Vincent. Incearca tot o Yamaha din seria MX9, evident sh. Te pot ajuta, daca ai nevoie de Yamaha.
Spor si bafta |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 19, 2008 1:50 am Titlul subiectului: |
|
|
A-ti fost un adevarat OM- foarte amabil ca mi-ati trimis aceste date. Le-am cautat tot netul si n-am gasit decit niste foto cu Yamaha M 40. Aveti documentatie nu gluma .N-am inteles remarca "nu ai cum sa compari statia asta cu Vincent" .Vorbiti in favoarea lui Vincent sau Yamaha? Aveti cumva si scheme cu Vincent:SP-331,SP-61,SA-31,SA-11? Multumesc ! |
|
Sus |
|
|
raducdumitru
Conectat la: 16 Iun 2008 Mesaje: 11
|
Trimis: Joi Iun 19, 2008 2:42 am Titlul subiectului: |
|
|
Vincent SP 331
primeste semnal via doua tuburi 6N16 pe canal. Puterea este impartita de 12 tranzistoare TOSHIBA pe fiecare canal.
Poate conduce boxe pe 2 ohm fara probleme datorita transformatorului toroidal de 1000 W si a capacitorilor de 80.000 µF.
Caracteristici:
Frequency range: 10 Hz – 20 kHz, +/- 0.5 dB
Nominal output power 8 Ohm: 2 x 150 Watt
Nominal output power 4 Ohm: 2 x 300 Watt
Input sensitivity: 1.2 V
Total harmonic distortion: 0.1 % max. (1 kHz, 1 Watt)
Signal-to-Noise Ratio: 90 dB
Input Impedance: 47 kOhm
Mains supply: 230 V/50 Hz
Inputs: 2 x RCA
Outputs: 4 x 2 speaker terminals
Dimensions (W x H x D): 430 x 160 x 450 mm
Weight: 19 kg
Colour: black/silver
Este singurul pe care l-am folosit. Mai stiu de SP 61 ca este clasa A, deci putere bruta enorma, trebuie boxe pe masura.
Am spus ca nu poti compara Yamaha M40 cu Vincent SP pentru ca una e pe tranzistori, cealalta este hibrid (tuburi si tranzistori). Evident, asta nu
te opreste sa le pui una langa alta pe aceleasi boxe si cu aceiasi sursa muzicala ca sa alegi un invingator. Daca ai aceasta ocazie de test,
spune-mi si mie impresiile tale, ale mele au fost o surpriza placuta.
Cu bine |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 19, 2008 3:12 am Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc aceste date le am si eu ma refeream la schemele electronice.Si comparativ Sp-331 cu SP-61. La SP-61 mi-ar prinde bine si datele tehnice. SP-61 de citi tranzistori dispune si de ce transformator? Sa stiti ca am facut si pot face comparatia intre Vincent si Yamaha.Am facut-o pe un preu. Lenco si sunetul era asemanator.Yamaha cobora mai mult in frecventa, Vincentul definea mai bine mediile. Yamaha scotea in evidenta instrumentele cu frecvente superioare(peste 10KHz). in citeva zile intru si in posesia lui SP-61 si o sa le probez pe toate pe rind pe 3 preamplificatoare diferite. |
|
Sus |
|
|
raducdumitru
Conectat la: 16 Iun 2008 Mesaje: 11
|
Trimis: Vin Iun 20, 2008 2:01 am Titlul subiectului: |
|
|
Vincet SP -61:
Rated Power Output: 100W + 100W (8 Ohm)
Class A Power Output: 60W + 60W (8 Ohm)
Input Sensitivity: 1, 5V
Input Impedance: 47 KOhm
Volum: 48(L) x 22(H) x 47(T)
Greutate: 28 KG
Scheme nu am.
Comparativul dvs seamana cu al meu referitor la cele 2 PA-uri, eu insa am observat o mai mare definitie a sunetului in cazul Yamaha. Am ascultat pe monitoare de studio Yamaha NS10M. PA-ul Yamaha mi-a parut mai neutru. Daca se asculta pe boxe HiFi, se pot schimba multe, dar definitia Yamaha a fost superiora si in acest caz, dupa urechile mele.
Frumoase scule aveti la proba !
Succes. |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Iul 01, 2008 2:08 pm Titlul subiectului: |
|
|
De o saptamina sint si in posesia Vincenturilor clasa A;SP-61-final si SA-11-preamplificator. Le-am probat in toate compinatiile posibile. Fiecare preamplificator cu toate finalele pe rind apoi fiecare final cu preamplificatoarele. Am ajuns la urmatoarea concluzie. Cel mai bine dintre preamplificatoare se aude SA-11-clasa A. Cu toate ca e numai pe tranzistori(fata de SA-31 care are si doua tuburi) se aude mai detaliat,mai transparent,sunetul este mai liber. Problema apare la finali. Aici mi-au trebuit trei zile si inca nu sint lamurit. Le-am ascultat pe rind aceiasi melodie complexa de jazz cu multe instrumente-de 8 min, conduse de acelasi preamplificator. Alta metoda prin functionarea simultan a finalilor(331 si 61) fiecare pe boxa lui, apoi pe difuzoare separate fiecare final pe difuzorul lui(pe rind twitere,medii,joase) si stateam cu urechea cind la unul cind la celalalt prin comparatie . Am sesizat citeva diferente:
-la acelasi volum SP 331 se aude mai tare-si masurata tensiunea e superioara
-SP 331 coboara joasele mai mult
-SP 331 ridica (urca) mult mai mult sunetul de trompeta -zona 300-800 Hz acest sunet iesind astfel in evidenta si acoperind in acele momente restul orchestratiei
-SP-61 a redat si el pasajul cu trompeta insa mult mai moderat
-timbrul sunetului a fost acelasi la ambele Finale Vincent
-Am folosit si 2 difuzoare de banda larga 200W/8ohmi-fara boxe(le tineam in mina) si cu volumul 3/4 la difuzorul condus de SP-331 i s-a incalzit destul de tare magnetul-de la bobina din cauza puterii superioare 331 se auzea si ceva mai tare(erau cuplate in acelasi timp la SA-11 pe iesirea A+B) La cel condus de SP-61 abia se simtea putin caldut(prob la acest volum a fost de 1 min)
-In partea superioara de inalte ambele niciunul nu-l depaseste pe celalalt
-cu volumul de la gradatia 3 in sus SP-331 e ceva mai obositor la ascultat fata de SP-61-nu sint sigur daca se datoreaza puterii debitate mai mari !
-la SP-61 parca instrumentele se aud ceva mai separat cu toate ca la trompeta are dinamica mai mica(raspunde mai slab) "La SP-331 aproape m-am speriat cind a intrat trompeta desi volumul era la 2 volumul parca se triplase -numai pe sunetul de trompeta. Si la SP-61 a cerscut atunci volumul insa mult mai putin.
Daca mai aveti pareri legate de aceasta tema va invit sa le exprimati. Scuzati-mi revenirile si repetarile . |
|
Sus |
|
|
apanoiu
Conectat la: 17 Feb 2004 Mesaje: 483 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iul 10, 2008 12:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
Salut Razvan, ai ascultat pana la urma sculele Vincent pe niste boxe bune? |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iul 10, 2008 1:55 pm Titlul subiectului: |
|
|
Da le-am ascultat la un amic pe niste boxe de 3000 E si si-a dat si dinsul o parere. Sa stiti insa ca nu este mare diferenta intre ce se auzea pe boxele mele comparativ cu ale lui. Diferenta a fost intr-adevar intre Vincenturi si un amplificator Symphony-al dinsului care suna ceva mai detaliat. |
|
Sus |
|
|
razvan2403
Conectat la: 21 Mai 2008 Mesaje: 107 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iul 10, 2008 2:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
Bine Symphonicul costa nou peste 5000 E. In comparatie cu Vincenturile care sint mult mai ieftine. Insa s-au comportat foarte bine si Vincenturile. Se diferentiaza foarte putin la detaliu si dinamica.331 are dinamica mai buna,61 are detaliu putin mai bun. Depinde fiecare ce prefera. Daca camera unde asculta are acustica buna si are asigurata dinamica merge pe detaliu,daca nu prea are pozitie la boxe etc poate prefera o dinamica superioara. |
|
Sus |
|
|
|