Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 2:47 pm Titlul subiectului: Democar "MBaudiophile" |
|
|
In sfarsit dupa cativa ani in care am executat in total 3 instalatii de sunet diferite pe masina in cauza (Audi A3)... cu echipamente diferite, mi-am dat seama ca pentru rezultate cu adevarat deosebite este nevoie de:
-multe ore pentru analizarea atenta a acusticii masinii si pentru creerea unui proiect imaginar comlex;
-echipamentul potrivit care rezulta din analizarea masinii si din teste succesive. Aceste oferind siguranta ca rezultatul va fii pe gustul tau;
-nici un compromis in ceea ce priveste costul materialelor folosite sau timpul necesar pt. realizarea atenta a instalatiei atat d.p.d.v estetic cat si tehnic;
-si nu in ultimul rand foarte multa rabdare si pasiune
Dupa aceste criterii m-am ghidat eu pentru constructia instalatiei audio de pe masina mea (Audi A3).. care va reprezenta brandul "MBaudiophile"
Mai jos o sa incep cu prezentarea echipamentului:
Head Unit: Clarion HX-D2
Tweeter Amplifier: Genesis Dual Mono Class A (Nr. 132 from 250)
Mid-Bass Amplifier: Genesis Dual Mono Class A (Nr. 133 from 250)
Sub Amplifier: Genesis Dual Mono Xtream un sub pe fiecare canal
Tweeter: Scanspeak.... urmeaza sa ascul si sa hot. care model
Mid-Bass: Scanspeak Revelator 15W/4531G00
Front Sub: Phase Aliante 10 Si
Rear Sub: Phase Aliante 12 Si
Cabluri RCA: Aurix Fegasu FX-2 silver
Cabluri Difuzor: Aurix Twisted silver
Conectica alimentare: Aurix, Stinger, Audison conection
Baterie Deep Cycle: Optima Red Top deocamdata.
Damping Material: Standartplast
In linkul urmator aveti prezentate celelalte 3 instalatii executate in trecut
http://www.o firma.ro/forum/istorie-deomcar-mbaudiophile-t3417.html
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 2:47 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 9:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
Mai jos atasate o sa fie poze din timpul lucrarii prezente, faza antifonarii.....
Description: |
Am folosti Standartplast M1(cel cu aluminiu) pe suprafetele mia curbate si Standartplast Bimast care este mai gros pe suprafetele mai drepte pt. a putea fi mulat corespunzator |
|
Filesize: |
261.44 KB |
Viewed: |
478 Time(s) |
|
Description: |
Aplicarea materialului fonoabsorbant de la Standartplast, pe suprafata de tabla degresata si preincalzita, pt. o aderenta perfecta |
|
Filesize: |
246.91 KB |
Viewed: |
458 Time(s) |
|
Description: |
Demontarea completa a masinii, si a cablurilor care folosesu instalatiei anterioare |
|
Filesize: |
236.04 KB |
Viewed: |
456 Time(s) |
|
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 10:23 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tratament fonoabsorbant si antivibratie.... continuare.
Description: |
Tratament antivibratie pe toata suprafata caroseriei |
|
Filesize: |
284.17 KB |
Viewed: |
434 Time(s) |
|
Description: |
Podeaua tratata fonic si termic cu Standartplast Splen de 4 mm grosime |
|
Filesize: |
303.48 KB |
Viewed: |
403 Time(s) |
|
Description: |
Podeaua tratata antivibratie |
|
Filesize: |
305.39 KB |
Viewed: |
403 Time(s) |
|
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 10:49 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tratament fonoabsorbant si antivibratie......... continuare
Description: |
|
Filesize: |
260.36 KB |
Viewed: |
397 Time(s) |
|
Description: |
Tratament antivibratie portbagaj |
|
Filesize: |
273.26 KB |
Viewed: |
399 Time(s) |
|
Description: |
Tratament fonoabsobant in gama de freq medii inalte, cu Standartplast Bitoplast |
|
Filesize: |
231.48 KB |
Viewed: |
494 Time(s) |
|
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 10:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tratament fonoabsorbant si antivibratie......... continuare
Description: |
Standartplast M1 si vatelina aplicate pe haionul destul de rigid construit din fabrica |
|
Filesize: |
179.88 KB |
Viewed: |
416 Time(s) |
|
Description: |
Aplicarea lui M1 pe toate suprafetele care necesita |
|
Filesize: |
291.17 KB |
Viewed: |
416 Time(s) |
|
Description: |
Panouri laterale spate pregatite pt. tratament antivibratie |
|
Filesize: |
252.5 KB |
Viewed: |
408 Time(s) |
|
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mar Oct 02, 2007 11:01 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tratament fonoabsorbant si antivibratie......... continuare
Description: |
Finish tratament pentru moment |
|
Filesize: |
257.58 KB |
Viewed: |
411 Time(s) |
|
Description: |
curatarea, pregatirea si degresarea suprafetei pt. aplicarea lui Standartplast M1 |
|
Filesize: |
193.31 KB |
Viewed: |
425 Time(s) |
|
Description: |
demontarea plafonului masinii |
|
Filesize: |
113.38 KB |
Viewed: |
402 Time(s) |
|
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
IM
Conectat la: 09 Mar 2004 Mesaje: 519 Locatie: Drobeta Turnu Severin
|
Trimis: Joi Oct 04, 2007 9:51 am Titlul subiectului: |
|
|
Si ziceti dumneavoastra ca acest Audi a iesit pe poarta fabricii cu deficiente la partea de antifonare La ce este nevoie in a ingreuna masina cu aceste materiale... chiar se simte diferenta
Cadranele de bord modificate si mutate pe centru plus incinte construite in bord... ar mai lipsi...
_________________ "Music expresses that which can not be said and on which it is impossible to be silent" - Victor Hugo
www.puremusic.ro |
|
Sus |
|
|
MBaudiophile
Conectat la: 02 Oct 2007 Mesaje: 8 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Noi 01, 2007 12:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pentru "daily use" in conditii normale..... masinile Audi ies de pe poarta fabricii, construite exact cum trebuie ca sa le conduci sau sa calatoresti cu placere si comfortabil....... din punctul meu de vedere......., dar cand vine vorba de un sistem audio high end.... cum pretind eu ca va fii sistemul pe care il construiesc pe masina de mai sus, intredevar toate masinile au deficiente, (poate mai putin cele blindate, sau cele care au grosimea tablei de peste 5 mm ) )... Problemele nu apar de obicei la partea de antifonare din punct de vedere fonic neaparat, cat din punct de vedere al vibratiilor produse de suprafetele de tabla sau plastic intinse, care adauga sunetului coloratii, si zgomote nedorite, punct in care intervin eu ca si instalator si acopar toate suprafetele rezonante cu materialele de la Standartplast, care imi asiura o freq de rezonanta joasa a tablei si atenuata mult ca si nivel . Si acum sa iti raspund la intrebare """chiar se simte diferenta """, da intradevar exista o mare diferenta
IM a scris: | Si ziceti dumneavoastra ca acest Audi a iesit pe poarta fabricii cu deficiente la partea de antifonare La ce este nevoie in a ingreuna masina cu aceste materiale... chiar se simte diferenta
Cadranele de bord modificate si mutate pe centru plus incinte construite in bord... ar mai lipsi... |
_________________ The difference between men & boys are the the price of their toys |
|
Sus |
|
|
strumfuadi
Conectat la: 07 Apr 2008 Mesaje: 4
|
Trimis: Sam Noi 01, 2008 8:54 pm Titlul subiectului: |
|
|
ok, interesant.
de ce nu ai continuat prezentarea proiectului?
|
|
Sus |
|
|
ahegyes
Conectat la: 30 Oct 2003 Mesaje: 969 Locatie: Oradea
|
Trimis: Sam Noi 01, 2008 10:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
MBaudiophile a scris: | Pentru "daily use" in conditii normale..... masinile Audi ies de pe poarta fabricii, construite exact cum trebuie ca sa le conduci sau sa calatoresti cu placere si comfortabil....... din punctul meu de vedere......., dar cand vine vorba de un sistem audio high end.... cum pretind eu ca va fii sistemul pe care il construiesc pe masina de mai sus, intredevar toate masinile au deficiente, (poate mai putin cele blindate, sau cele care au grosimea tablei de peste 5 mm ) )... Problemele nu apar de obicei la partea de antifonare din punct de vedere fonic neaparat, cat din punct de vedere al vibratiilor produse de suprafetele de tabla sau plastic intinse, care adauga sunetului coloratii, si zgomote nedorite, punct in care intervin eu ca si instalator si acopar toate suprafetele rezonante cu materialele de la Standartplast, care imi asiura o freq de rezonanta joasa a tablei si atenuata mult ca si nivel . Si acum sa iti raspund la intrebare """chiar se simte diferenta """, da intradevar exista o mare diferenta
IM a scris: | Si ziceti dumneavoastra ca acest Audi a iesit pe poarta fabricii cu deficiente la partea de antifonare La ce este nevoie in a ingreuna masina cu aceste materiale... chiar se simte diferenta
Cadranele de bord modificate si mutate pe centru plus incinte construite in bord... ar mai lipsi... |
|
hopa si eu in discutie. de la capul locului va spui ca nu pretind a ma pricepe la car hi-fi. eu in masina nu am nici macar un radio. ma bag in discutie pt ca intrebarea lui IM mi se pare pertinenta, adica chiar se simte diferenta???
dupa cum s-a mentionat mai sus masinile audi ies pe poarta fabricii relativ bine antifonate. dar apoi se spune ca nu e suficient pt un sistem high end, pt ca intra in rezonanta suprafetele mari de plastic si de tabla. apoi parerea mea este ca daca intra in rezonanta suprafetele de tabla si de plastic sistemul nu e high end ci e sistem BOOOOOOOOOM END. si daca e BOOOOOOOOOM END nu mai are rost nici o izolare fonica ca la 120db+ e tot una daca e izolat sau nu.
repet, nu ma pricep la car hi-fi, am intervenit pt ca eram nedumerit. sper ca nu am deranjat pe nimeni.
|
|
Sus |
|
|
kurupt
Conectat la: 15 Aug 2003 Mesaje: 356 Locatie: Oradea
|
Trimis: Dum Noi 02, 2008 2:41 pm Titlul subiectului: |
|
|
High End in sensul ca foloseste componente dintre cele mai bune si scumpe. Numai HU HX D2 costa mai mult cat baga un muritor de rand in masina sa nu mai vorbim de cele 3 amplifuri care ele costa cateva mii de euroi si mai vin Scanspeak-urile care iarasi se zice ca ar fi cele mai bune plus cabluri suburi....
Dar nu anteleg un singur lucru, daca aceasta masina o sa fie un democar MBaudiophile de ce se folosesc alte branduri pt realizarea lui?
|
|
Sus |
|
|
puf
Conectat la: 07 Dec 2003 Mesaje: 1537 Locatie: bucuresti
|
Trimis: Dum Noi 02, 2008 9:13 pm Titlul subiectului: |
|
|
E simplu, mai verifica odata data la care a fost scris.
|
|
Sus |
|
|
|