FAQFAQ   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private   IntrareIntrare 
Care a fost cel mai reusit mag Akai ?
Du-te la pagina Anteriorul  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului HiFi & Multimedia -> Vintage
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Sam Feb 10, 2007 2:23 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Un subiect dus in balarii ca atatea altele.

La AKAI se observa ca orice model nou este mai bun decat precedentul model pe care l-a inlocuit. Evolutia lor a fost constanta si ascendenta spre o calitate din ce in ce mai buna.

Calitatea la un magnetofon este o notiune complexa. Ne putem referi la calitatea redarii, cea a inregistrarii dar si cea a mecanicii si manevrarii, a ergonomiei sau cea a facilitatilor necesare, exemplu, mixaje, compilatie pasaje diferite, etc.

Din punct de vedere al redarii, calitate sunet, cele mai bune au fost ultimele modele scoase de AKAI pana la faliment, adica 620,625,635,636,646,747 (modelul 77 este ceva destinat pietii consumer, facut cu multe compromisuri si gandit cam asa cum "gandeste" azi divizia Harman in proiectarea aparatelor, adica lazi lucitoare si frumoase cu un continut "minim" si deci ieftin pentru succes la publicul larg necunoscator ! Very Happy ). GX4000D a fost un model facut pe criteriu IEFTIN deci de neluat in seama. Orice gama trebuie sa contina si entry-level care...din pacate si mai ales azi...sustine financiar gama de varf!

O alta caracteristica a electronicii AKAI este simplitatea. Dupa umila ma opinie ai au fost printre primii care au utilizat un concept in audio, azi utilizat ca o lege de baza in high-end audio = circuite cat mai simple si cat mai putine piese pe calea de semnal! Pe vremea aia nu se putea ce e posibil azi si cu mijloacele limitate de atunci au reusit o buna performanta. Daca va uitati pe scheme, preurile de redare (ca exemplu) sunt absolut simple si aparent banale avand chiar si numai 2 tranzistori pe un canal redare! Asta in timp ce altii proiectau pe vremea aia, in modul cel mai ingineresc!, circuite cu galetzi de tranzistoare si de o complicatenie absoluta! Very Happy

Acesta simplitate e aparent usoara insa nu e asa! Trebuie sa folosesti piese bune si foarte bine potrivite acolo unde sunt puse, trebuie sa executi acele simple circuite in modul cel mai perfect!
Ei s-au bazat si pe alte elemente, genul - calitatea capetelor si proiectarea buna a cablajelor si a conexiunilor.

Am observat o diferenta mare intre diverse generatii de AKAI.
Cele cu capete late din generatia GX630 sunt net inferioare celor cu capete inguste din generatia noua, adica de la gx620 la 747. Cele cu capete late au diafonie inerenta orice le-ai face iar circuitele si mai ales cablajele sunt executate la nivelul tehnologic al anilor 70, multe fire, trasee lungi, piese puse vertical adunate in gramada, vadit inferior celor care au urmat!

Daca vom gandi cu minte de strungar ( Laughing ) vom spune ca de exemplu, GX 630 este construit mult mai solid si mai "gros", robust decat de exemplu un GX 636! La prima vedere asa este, cele noi au table mai subtiri, mai putine, piese mai usurele, totul mai mic si mai "usurat" ....insa asta e o viziune de strungar! Laughing ...pentru ca modelele mai noi sunt superioare din toate punctele de vedere, de la sunet pana la stabilitatea mecanicii si calitatea rularii benzii pe capete, etc, etc. Posibil ca diferenta sa fie doar in fiabilitate, fara dubiu foarte mare la modelele anilor 70 insa ce ne dorim? O trancota robusta sau una superioara ca functionare?....si nici macar nu putem pune problema asa deoarece seriile de dupa GX620 au fost si ele foarte robuste!(vazand ce se fabrica azi si cum au rezistat in timp!)

De exemplu, luam un potentiometru mare din tipul celor gasite in GX630 si comparam cu unul mic dintr-un GX 636/747. Ai zice la prima vedere ca ala mare e mai solid si mai bun insa in primul rand, baga mai mult zgomot in circuit (calitatea peliculei) si ca rezistenta in timp e pana la urma la fel, la frecare mare unul mai solid traieste cat unul mai pirpiriu insa la frecare mica (spus in dialog "trancotar" Very Happy )

Greu de departajat ultimele modele pe care le-am mentionat! Unii care au avut mai multe, critica 747 ca fiind cel mai nefiabil iar altii spun ca suna cel mai bine. Dieferentele de schema nu prea sunt intre ele pe parte strict audio. Diferentele importante sunt pe parte de comenzi si facilitati-control. Un plus pe care il are 747 este BIAS-ul scos afara si eu l-as vota ca cel mai bun mag AKAI facut vreodata....adica ultimul model luand in considerare toti factorii!

Este mare lucru ca o firma sa scoata constant modele noi mai bune ca cele vechi. Rara situatie deoarece la aparate electronice se nimereste foarte des cate un model nou care constituie un regres....dar nu si cazul AKAI! Au fost o marca de frunte in perioada de aur a stereofoniei unde calitatea si fiabilitatea conta!

Azi si datorita unei avansate proiectari si simulari pe PC au ajuns la "rafinamentul" in care le fabrica pe toate cat sa tina in garantie....si nu mai mult! Parca le si programeaza ca sa se strice imediat dupa ce au iesit din garantie! Asta e ceva normal tinand cont ca toti trebuie sa vanda si sa produca iar pentru asta noi trebuie SA CONSUMAM!

Poate si de aceea unii ne privesc cam critic pe astia "nostalgici" care adunam "fiare vechi" dar motivul nostru principal este ca lucrurile astea nu mai exista nici macar ca principiu, este ca si cand adunam farfurii de portelan in epoca farfuriilor de plastic de unica folosinta!
Sus
Mitica
Reclamagiu





MesajTrimis: Sam Feb 10, 2007 2:23 pm    Titlul subiectului: Mitica

Sus
EinarN



Conectat la: 26 Dec 2005
Mesaje: 2045
Locatie: Duisburg

MesajTrimis: Dum Feb 11, 2007 4:05 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

momolo a scris:
Un subiect dus in balarii ca atatea altele.

La AKAI se observa ca orice model nou este mai bun decat precedentul model pe care l-a inlocuit. Evolutia lor a fost constanta si ascendenta spre o calitate din ce in ce mai buna!
Asta comparativ cu REVOX care si-a pastrat nivelul tip TESLA B 116 modular īn cutie elvetiana dealungul deceniilor fara nici un fel de evulutie īn afara de evolutia utilizatorilor REVOX de la maimuta, homo-sapiens si ulterior la fanatici crezīnd ca planeta este und disc (pardon rola) pe care scrie REVOX
ROFL ROFL ROFL ROFL ROFL
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului
alladdin321



Conectat la: 08 Apr 2004
Mesaje: 208
Locatie: Craiova

MesajTrimis: Dum Feb 11, 2007 6:04 pm    Titlul subiectului: Ca sa spunem adevarul ..... totusi..... Raspunde cu citat (quote)

Am citit cu atentie tot ce s-a scris aici si vad ca fiecare si-a dat cu parerea , dar NIMENI NU A AVUT CURAJUL SA SPUNA ADEVARUL....!!!!
Eu incep prin a spune ca faimoasa firma AKAI NU ARE NICI UN APARAT PROFESIONAL , tot ce au reusit ei sa faca au fost cel mult SEMIPRO , asta spre deosebire de alti producatori gen STUDER-REVOX , TASCAM , OTARI , FOSTEX . Deci TOATA gama Akai de la GX-620, 625 , 635 ... 747, modele atat de mult laudate sunt in gama CONSUMER ELECTRONICS , adica pentru omul de rand. Nu spun ca aceste modele sunt niste aparate urate sau proaste, ci doar ca din punct de vadere al performantelor , oricat de aratoase ar fi ele, nu pot fi comparate macar cu acele modele SEMIPRO pe care tot ei , AKAI, le-au produs. Si din aceasta categorie a modelelor SEMIPRO ale lui Akai enumer 3 mari MONSTRI (adevarate masinarii) : AKAI GX-400D, AKAI GX-400DSS si faimosul AKAI PRO-1000. Hai sa nu mai ridicam in slavi modele cu design , aparate banale , consumer , pe care le-am avut sau pe care ni le-am dori , spunand despre ele ca sunt TOP.
Deci , pentru tot POPORUL de pe HI-HI forum , sa dam cezarului ce-i al cezarului si sa nu mai atribuim titluri unor aparate frumoase si cautate pentru pus pe post de bibelou prin living-uri de vile luxoase : AKAI PRO-1000 este cel mai performant , cel mai aratos , cel mai , cel mai , varful piramidei AKAI. Este o piesa extrem de rara , la fel cu alti monstri ai unei epoci de mult apuse a magnetofoanelor , cum ar mai fi RS-1800 de la Technics , Teac A-7300RX , Pioneer RT-2022 si RT-2044 .....
Fara suparare , traim intr-o lume in continua schimbare , in care evolutia tehnologica nu tine cont de nostalgii , iar era magnetofoanelor e de mult apusa.... Exista doar nostalgici , iubitori de frumos , persoane care nu si-au putut permite sa aiba un magnetofon si care acum inca mai incearca sa-si procure un asemenea monstru batran , vechi si demodat... Generatia de azi nu mai da un ban pe vechituri , toti vor sa aiba tehnologia de ultima generatie ..... si asta pe buna dreptate. Eu recunosc ca fac parte din categoria nostalgicilor si nu mi-e rusine cu asta. Consider insa ca se exagereaza ENORM in evaluarea pretului magnetofoanelor si regret ca se intampla asta. Multi vor sa le vanda pe internet mai scump decat au costat ele noi acum 30 de ani , inchipuindu-si ca lumea nu stie ca ele se arunca de fapt la gunoi de oamenii normali prin tarile in care nivelul de trai a fost intotdeauna ridicat si multi si-au permis sa aiba asemenea aparate.
Dau 3 link-uri cu PRO-1000 pt. cei care nu au vazut acest model si mai precizez ca acest model s-a vandut NUMAI in Japonia si SUA , si este un aparat foarte rar.

http://slbender.exactpages.com/akai7.html

http://amp8.com/amp-etc/tape/pro10002.htm

http://www.bassboy.com.au/getreel/site/samples/cc/pro1000/pro1000.htm
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Dum Feb 11, 2007 6:31 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

alladdin321, eu cred ca defapt nu prea ai citit cu atentie!
Nimeni cu bun simtz nu poate afirma ca AKAI a produs magnetofoane profesionale!.....iar faptul ca "unii" useri interpreteaza discutia despre magnetofoane ca una despre footbal?!...treaba lor! Nu e vorba in ce echipa cu suporteri ne bagam fiecare dupa care sa ne tragem la gioale!

AKAI PRO-1000 este proiect la nivelul anilor 1977 iar mecanica seamana izbitor cu cea de la GX 650...adica un GX630 cu inca un capstan in plus. Eu nu prea cred ca un proiect anterior 1977 poate depasi in preformante un proiect la nivelul anului 1983 (GX 747) avand in vedere ca vine dupa primul si este produs de aceeasi firma!
Asa ca PRO-1000 chiar daca este opera de arta la vremea lui nu cred ca depaseasca in performante un GX 747. Asta mi se pare absolut LOGIC!

Deci, asa cum am spus mai sus, exista mai multe calitati ale unui magnetofon si depinde de prioritatea acestora! De exemplu, e posibil ca PRO-1000 sa aiba motoare mai puternice decat "jucaria" de GX 747 ....insa fluctuatia benzii pe cap la care model este mai redusa?!....

Raman la ce am scris mai sus!....desi mi-ar place un PRO-1000 daca l-as gasi(de colectie)! Laughing
Sus
alladdin321



Conectat la: 08 Apr 2004
Mesaje: 208
Locatie: Craiova

MesajTrimis: Dum Feb 11, 2007 7:14 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

AKAI PRO-1000 este in generatia 1978 si s-a vandut pana in 1982 , MOMOLO, si repet inca o data , este SEMIPRO , deci nu mai incerca sa o mai scalzi cu mecanica nu stiu de care si nu mai indrazni sa-l compari cu 747 , care chiar e jucarie pe langa el!!!!! Ai mare grija ce afirmi , pt. ca o masina de serie nu e acelasi lucru cu o masina de raliu.....
Nu ti-ai dat si tu seama lin link-urile alea pe care le-am pus , ca PRO-1000 nu se compara cu gama de serie? Ni ai vazut cablajele , preurile? Astea sunt inima unui mag , nu fata de aluminiu.... Imi pare rau ca ne cam contram , dar putea 747 sa fie si proiect 2007 , degeaba daca e in gama CONSUMER, si nu e SEMIPRO....... Stai linistit insa , ca nici unul dintre noi nu va avea sansa sa aiba vreodata un PRO-1000!!!!!
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 1:54 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

alladdin321 ai dreptate cu PRO-1000! Este construit cu alte standarte insa tot sunt in dubiu ca strict calitate sunet ar putea fi depasit de 747. Conteaza totusi anul in care s-a proiectat electronica.
Ma intriga acele axe capstan foarte groase. Din ce stiu, aici e partea cea mai fina la masinile cu banda magnetica, perfectiunea capstanului! Un ax imperfect, cat de putin, induce un fel de "jitter" al analogului ori acei butuci trebuie sa fie al nabii de bine facuti!

Stiu ca sunt firme unde s-au chinuit cu axe ceramice in cautarea cilindrului perfect!

Capetele sunt puse tot pe o placa ce pare parca mai groasa un pic decat la seria GX630 (desi ca aspect la fel). Solutia cu placa de 1...2mm nu-mi pare prea fericita! De exemplu, Revox a utilizat o placa de 10mm ( Very Happy ...si la Rostov intalnim una de 5mm).
Cred ca sti si tu ca asta e un punct in minus la TOATE AKAI-urile! Fara dubiu ca ai reglat/azimutat capete si ai observat ca cea mai mica apasare cu o surubelnita pe acea tabla (fie ea si groasa) influenteaza! In timp chestia aia poate "devia". Nu pot intelege de ce nu si-au dat seama ca regleta capete sta cel mai bine pe o placa masiva fara posibilitatea de cea mai mica deformare?! Altii observ ca au prins ideea din zbor.

Mi-ar place sa pun mana pe un monstru din asta, PRO-1000 si sa nu zicem hop! Nu se stie! Oricum, ca aspect este super!

Orice am spune, designul joaca si el un rol important!
Sus
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 1:57 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

...si daca ma gandesc bine cred ca tocmai regleta aia de capete l-a facut SEMI-PRO! desi putea fi PRO deabinelea!
Sus
EinarN



Conectat la: 26 Dec 2005
Mesaje: 2045
Locatie: Duisburg

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 2:25 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

momolo a scris:
Nimeni cu bun simtz nu poate afirma ca AKAI a produs magnetofoane profesionale
NIMENI nu a sustinut vreodata asa ceva.
Treaba cu PROFESSIONAL este o MAGARIE de reclama din anii 80 si nimic alt ceva. Treaba asta am spus-o deja pe forumul asta de nu stiu cīte ori.
Asa cum īn ziua de azi scrie pe fiecare jaf HIGH-END si īn interior sīnt chinezime ordinare, asa era īn anii 80 pe aici si nu numai ca se scria pe fiecare besina ce scotea vreun sunet audio, cuvīntul PROFESSIONAL, dīnd clientului PROST GRAMADA impresia ca i se ofera ceva deosebit cu care lucreaza numai profesionistii.
Formatiile de muzica erau PLATITE (sponzoring) sa-si puna īn backround un magnetofon de o marca anume iar FRAIERUL de client consumator era atīt de BOU ca credea īntr-adevar ca de ex. un MARE John Lenon īsi face īnregistrarile pe o cīrja de Revox (de parca n-ar avea bani de scule serioase Studio) si repede fugea sa-si cumpere Revox ca "vezi doamne" ce PROFESIONAL e ca pīna si John Lenon lucreaza cu el. VRAJEALA DE COMERT si nimic alt ceva. Vrajeala asta a prostit clientul īn asa hal, ca pīna si acum la 25 de ani de cīnd tehnica asta este de mult la ..... CIMITIRU BELU Laughing īnca se mai crede īn aburelile astea.
Singurele aparate cu adevarat profesionale sīnt STUDER, AEG si reorterul NAGRA. Atīt. Restul sīnt scule de amatorism si uz casnic indiferent ca lucreaza cu role de 26 sau 18 limita.
Sculele Fostex si derivate, sīnt scule speciale pe 16 si 32 de piste pt studiouri de AMATORI si nici decum pt. studiouri profesionale de muzica. Acestea foloseau de regula AMPEX-ATR.
Ca unii OPSEDATI iau aceste sloganuri de reclama "la cuvīnt" si considera pīna si un jaf de Revox sau olimp ca fiind PROFESIONAL, este adevarat dar acest profesionalism exista numai īn fantezia lor.
Daca urmaresti inscriptiile de pe cutiile benzilor de magnetofon BASF ai sa vezi si acolo scrie: fero super LH professional HiFi LPR 35 si īn interiorul cutiei este o hīrtie tiparita alb/negru cu un mag cu platan deschis si niste grafice alandala, curbe de raspuns si alte abureli din astea.
Astea sīnt benzi profesionale atunci cīnd ma mai nasc eu o data Laughing

Hai sa transpunen (sa comparam9 abureala cu reclamele PROFESSIONAL de pe vreme aceea cu reclamele de azi:

- Chiar crezi ca un NISSAN se transforma īn fel de fel de oratanii (sarpe, paianjen, crocodil etc.) de metal pt diferite terenuri?
- Chiar crezi ca un CITROEN ī-si schimba īnfatisarea ca o masina TRANSFORMER din serialul de desene animate cu acelasi nume si-ti face BREAK-DANCE in parcare?

Hai sa fim Seriosi ROFL , sau a dat careva īn mintea copiilor pe aici?
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 2:30 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Citat:
Chiar crezi ca un NISSAN se transforma īn fel de fel de oratanii (sarpe, paianjen, crocodil etc.) de metal pt diferite terenuri?
- Chiar crezi ca un CITROEN ī-si schimba īnfatisarea ca o masina TRANSFORMER din serialul de desene animate cu acelasi nume si-ti face BREAK-DANCE in parcare?


DA! Eu cred!
Sus
EinarN



Conectat la: 26 Dec 2005
Mesaje: 2045
Locatie: Duisburg

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 2:34 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

momolo a scris:
Citat:
Chiar crezi ca un NISSAN se transforma īn fel de fel de oratanii (sarpe, paianjen, crocodil etc.) de metal pt diferite terenuri?
- Chiar crezi ca un CITROEN ī-si schimba īnfatisarea ca o masina TRANSFORMER din serialul de desene animate cu acelasi nume si-ti face BREAK-DANCE in parcare?


DA! Eu cred!
Cīnd ai fost ultima data la........ psihiatru? Laughing Laughing Laughing Laughing

Iar faci misto de mine, ai? Laughing
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului
EinarN



Conectat la: 26 Dec 2005
Mesaje: 2045
Locatie: Duisburg

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 2:48 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

@ momolo

Citat:
Am observat o diferenta mare intre diverse generatii de AKAI.
Cele cu capete late din generatia GX630 sunt net inferioare celor cu capete inguste din generatia noua, adica de la gx620 la 747. Cele cu capete late au diafonie inerenta orice le-ai face iar circuitele si mai ales cablajele sunt executate la nivelul tehnologic al anilor 70, multe fire, trasee lungi, piese puse vertical adunate in gramada, vadit inferior celor care au urmat!

Daca vom gandi cu minte de strungar ( ) vom spune ca de exemplu, GX 630 este construit mult mai solid si mai "gros", robust decat de exemplu un GX 636! La prima vedere asa este, cele noi au table mai subtiri, mai putine, piese mai usurele, totul mai mic si mai "usurat" ....insa asta e o viziune de strungar! ...pentru ca modelele mai noi sunt superioare din toate punctele de vedere, de la sunet pana la stabilitatea mecanicii si calitatea rularii benzii pe capete, etc, etc. Posibil ca diferenta sa fie doar in fiabilitate, fara dubiu foarte mare la modelele anilor 70 insa ce ne dorim? O trancota robusta sau una superioara ca functionare?....si nici macar nu putem pune problema asa deoarece seriile de dupa GX620 au fost si ele foarte robuste!(vazand ce se fabrica azi si cum au rezistat in timp!)

De exemplu, luam un potentiometru mare din tipul celor gasite in GX630 si comparam cu unul mic dintr-un GX 636/747. Ai zice la prima vedere ca ala mare e mai solid si mai bun insa in primul rand, baga mai mult zgomot in circuit (calitatea peliculei) si ca rezistenta in timp e pana la urma la fel, la frecare mare unul mai solid traieste cat unul mai pirpiriu insa la frecare mica (spus in dialog "trancotar" )
Scumpirea materialelor de productie īn timp a dus la asta si nimic alt ceva. īntr-e GX 620 si GX 747 este un decalaj de cel putin un deceniu timp īn care preturile materiei prime utilizate īn productie a crescut si sa nu uitam cīnd s-a produs GX 620 Akai era īn floare iar cīnd s-a produs GX 747 Akai era īn prag de faliment. Niste diferente ca īntr-e cer si pamīnt iar tu ai pretentia sa bage aceasi cantitate de FIER īn maguri īn toate conditiile de piata ale firmei. E absurd. Chiar aici, daca nu ma īnsel la īnceputul acestui topic, s-a spus lucrul asta.
Cu fierul bagat īntr-un mag īn anii 70 - 80 se pate face īn ziua de azi cel putin 20 Buc HDD pt. computere. Dintr-o rola de aluminiu de 26 faci 2 carcase de DVD Player etc.

Comparatiile tale īntr-e generatiile de maguri la un interval de mai bine de un deceniu sīnt pur si simplu absurde indiferent ca e Akai, Teac, Revox, Philips, Technics, Sony, Tandberg etc
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului
alladdin321



Conectat la: 08 Apr 2004
Mesaje: 208
Locatie: Craiova

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 7:08 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Momolo , sa nu-ti inchipui cumva ca fac echipa cu Einar , dar sa stii ca-i dau dreptate cand a spus ca GX-620 de exemplu e mult mai solid lucrat ca 747!!! Pe ideea asta m-am bazat si eu cand am afirmat ca PRO-1000 este varful piramidei Akai. In privinta cabestanelor , iar nu ai dreptate - ce mai spui atunci de Technics , care foloseste la "isolated loop" un ditamai cilindru!!! E locic ca fiind mai gros axul , suprafata de contact intre rola persoare si banda e mai mare , deci traseul benzii e mult mai stabil.
EinarN, nu se merita sa tot incerci sa o scalzi cu Profesionalul atat , pt. ca e clar ca un aparat lucrat pt. Studio , in ce perioada ar fi fost el lucrat , e mult mai solid si mai atent lucrat. Si daca e sa le luam la puricat bine ajungem la concluzia ca nu exista recorderul IDEAL , ca toate au cel putin cate un defect......
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
EinarN



Conectat la: 26 Dec 2005
Mesaje: 2045
Locatie: Duisburg

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 7:57 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

alladdin321 a scris:
EinarN, nu se merita sa tot incerci sa o scalzi cu Profesionalul atat , pt. ca e clar ca un aparat lucrat pt. Studio , in ce perioada ar fi fost el lucrat , e mult mai solid si mai atent lucrat.......
Pai eu nu o scald. Ba din contra. Vreau sa lamuresc ca Profesionalismul de care se tot discuta pe aici la sculele astea de amatori, NU EXISTA.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Viziteaza site-ul autorului
Costin



Conectat la: 14 Iul 2003
Mesaje: 970

MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 1:43 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

momolo a scris:
De exemplu, e posibil ca PRO-1000 sa aiba motoare mai puternice decat "jucaria" de GX 747 ....insa fluctuatia benzii pe cap la care model este mai redusa?!....
Te referi la fluctuatia aceea pe care am auzit-o impreuna acolo? Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
momolo
Vizitator





MesajTrimis: Lun Feb 12, 2007 2:12 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Costin, dupa 3 min de mag(vechi si lasat in paragina) nu poti trage concluzia...... Laughing Insa genul de distorsiuni....cam alea sunt! Trebuie MUNCIT mult la ala ca sa il poti auzi ce poate!

EinarN
Citat:
..........iar tu ai pretentia sa bage aceasi cantitate de FIER īn maguri īn toate conditiile de piata ale firmei. E absurd. Chiar aici, daca nu ma īnsel la īnceputul acestui topic, s-a spus lucrul asta.
Cu fierul bagat īntr-un mag īn anii 70 - 80 se pate face īn ziua de azi cel putin 20 Buc HDD pt. computere. Dintr-o rola de aluminiu de 26 faci 2 carcase de DVD Player etc........
- am banuit eu ca esti dintre aia care aduna fier vechi de pe strada! Ziceai ceva si de pubele!
Hai ca dau o fuga si-mi bag in magul meu o nicolvala! Sa te vad dupa aia ce mai comentezi?!
Sus
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului HiFi & Multimedia -> Vintage Data este GMT + 3 Ore
Du-te la pagina Anteriorul  1, 2, 3, 4, 5  Urmatorul
Pagina 2 din 5

 
Salt la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta īn limba romānć: Romanian phpBB online community