FAQFAQ   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private   IntrareIntrare 
Derulare mag cu o banda de 10 inci.
Du-te la pagina 1, 2, 3  Urmatorul
 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului HiFi & Multimedia -> Vintage
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Dum Oct 25, 2009 3:26 am    Titlul subiectului: Derulare mag cu o banda de 10 inci. Raspunde cu citat (quote)

Intr-o parte a mag am o rola de 10 inci metalica. In cealalta parte o rola de 7 inci sau mai mica. Vreau sa-mi spuneti cum se comporta magnetofonul vostru cand ii dai stop la derulare in plina viteza.
Al meu, cand rola de 10 inci trage, se opreste bine. Dar cand trage rola cea mica, inertia mare a rolei de 10 inci creaza bucle de banda, mari.
Am incercat mai multe variante, fara succes. Daca maresc tensiunea de franare, intra banda intre mosorul ei si peretii rolei, distrugand-o. Reglajele ghidajelor s-au dovedit de asemenea inutile.

As dori sa stiu cum se comporta mag vostru, sa stiu ce masuri sa iau. Ca sa nu mai faca bucla aia, inainte de a-i da stop, ii dau derulare in sens invers (frana de motor ca la masini...), pana turatiile ambelor role sunt aproape zero. Mentionez ca tensiunea de franare a derularii e reglata super egal pe role (am cuplat cu mana bobina pt derulare, si am reglat franele pana cele 2 role se opreau simultan). Am model direct drive. Multumesc.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Mitica
Reclamagiu





MesajTrimis: Dum Oct 25, 2009 3:26 am    Titlul subiectului: Mitica

Sus
normende



Conectat la: 15 Apr 2008
Mesaje: 9

MesajTrimis: Dum Oct 25, 2009 1:10 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Salut ! Probabil ca la magnetofonul dvs., sistemul de franare functiona in parametrii normali, inainte de reglajele empirice efectuate. Rolele de 10" cu adaptor nab se folosesc doar pereche.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Mie Oct 28, 2009 2:47 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Nu e chiar asa. Am discutat cu unii , akai, ce am eu , e un gunoi in domeniu. Ce accepta doar role compatibile. Are cineva Teac, ce reduce turatia inainte de stop ca la video, prin cresterea curentilor concomitenta cu reducerea acestora pe rola ce devine trasa. E DESTEPT.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
shambala



Conectat la: 05 Ian 2005
Mesaje: 2858
Locatie: Iasi

MesajTrimis: Mie Oct 28, 2009 8:17 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Sa vezi Revox-ul ce destept este Very Happy
De departe cea mai buna /placuta trecere de pe un sens de derulare pe altul, sau pe play.

_________________
Filtre la comanda.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Codul Yahoo Messenger
nicu_martin



Conectat la: 02 Apr 2009
Mesaje: 1742
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Oct 28, 2009 1:12 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Da, Teacurile asa fac Wink
Dar sa vezi ca eu am o problema inversa la un Pioneer - din derulare, la comanda Stop pune frana asa de puternic incat imi rupe banda Shocked
Asta, desi franele sunt setate la minim.

_________________
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dyno



Conectat la: 17 Apr 2008
Mesaje: 51
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Joi Oct 29, 2009 11:25 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

salut! am si eu o problema de genul acesta la un rostov. pe derulare inapoi,cand apas stop sau direct play franeaza cu motorul din dreapta asa de puternic incat banda intra intre rola si restul de banda care este pe rola, pe derulare inainte motorul din stanga nu franeaza aproape deloc . mentionez ca i-am schimbat toti condensatorii(mai putin cei trei nepolarizati de pe placa logica 5mf 16v,pentru ca nu i-am avut) si am refacut reglajul de tensiune care alimenteaza placa logica adica +15v -15v si respectiv 9 v asa cum scrie in schema.rugamintea ar fi daca puteti sa ma indrumati pas cu pas pe unde sa mai umblu,nu sunt priceput in electronica dar cu ajutorul vostru sper sa-i dau de cap lu' ivan Twisted Evil
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Dum Noi 01, 2009 6:53 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Dyno: regleaza frana firelor ce gatuie rolele egal. Insa am Rostov. Are semivariabili ce regleaza tensiunea rolelor la derulare. Problema ta este si mecanica si electronica. Eu din variabile am marit turatia de derulare dublu, prin marirea turatiei de derulare coroborata cu reducerea fortei de opunere a rolei trase, din variabile.

Nicu, ideea nu este setarea minimala. Bineinteles ca asta am luat-o si eu, cu akai 747, un gunoi, sa nu mai imi strice benzile.
Ce iti recomand: setarea egala a rolelor la franare!!!!!!!!!!!!!!!!!
Am sacrificat o banda, doar pt teste
747 nu merge cu rola de 10 inci cu rola de mai mica 7 inci, in plina turatie.
Dar
posesorul de Teac, vorbea admirativ de Akai, ca nu i se uzeaza capetele......
Tocmai daduse 300 eur pe capete.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Dum Noi 01, 2009 7:14 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

nicu, ma refer la sistemul ordinar de reducere al turatiei prin simpla gatuire a rolelor. Eu cu 747 am incercat totul. Cand spun totul, ramane totul. Mi-am cumparat rola metalica goala de 7 inci, si setare relaxata a franararii. Am cumparat cu aproape 10 milioane 5 benzi noi si ultra prof, nu-mi permit sa-mi faca gunoiul figuri.
Am ramas pe varianta buclelor. BANDA RAMANE PERFECTA
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Dum Noi 01, 2009 7:45 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Mizeria de 747, e interesanta la oprirea la zero. Da, japonezul, prost, nu prost ci foarte prost, ii poti da ce vrei, orice rola, in plina viteza, ii da o frana intermediara, etc, deci iti opreste impecabil rolele la 0.00.00. Deci ar fi putut sa o faca daca ii fugea mintea. Partea proasta ca americanii erau dezinteresati, si nemtii furau de la americani.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
dyno



Conectat la: 17 Apr 2008
Mesaje: 51
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Lun Noi 02, 2009 4:17 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

asc 444
am reglat cat sa putut mizeriile alea de sfori de la frane,daca le tensionez mai tare nu mai are putere electromagnetul ala imputit sa traga de ele,cam asta e cu partea asazis mecanica,in legatura cu reglajele de turatie de pe placa din spate: acolo exista doi semireglabili,unul care creste viteza de derulare,dar cum o creste?..(asta ce am observat eu) cu cat actionezi mai mult semireglabilul cu atat rola trasa opune mai multa rezistenta si-i scade viteza de derulare,daca actionezi semireglabilul in sens invers rola trasa opunde mai putina rezistenta si evident creste viteza de derulare.cel de-al doilea semireglabil face acelasi lucru dar in regimul "play" adica tensioneaza mai mult sau mai putin banda trasa.
la mine problema e ca din regimul rew (derulare inapoi) daca apesi stop sau play motorul din dreapta (in acest caz debitorul de banda) franeaza foarte tare adica primeste comanda sa traga inapoi cam o secunda si atunci zapaceste banda.pe regimul de functionare ff (derulare inainte ) motorul din stanga (care in acest caz este debitorul de banda) la apasarea comenzilor de stop sau play nu se comporta ca celalalt,franeaza si el dar foarte putin,aproape insesizabil,deci la derularea inainte nu face probleme.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
normende



Conectat la: 15 Apr 2008
Mesaje: 9

MesajTrimis: Mar Noi 03, 2009 9:27 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Mr. asc444, incercati sa reglati franele conform manualului de service, va sunt necesare un dinamometru, o rola de plastic si cativa metri de banda.
Va pot trimite, via email, manualul de service in format pdf.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Mie Noi 04, 2009 1:40 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Dyno, e clar: vorbim de aceleasi variabile. Blocheaza cumva intinzatoarele, astfel ca mag sa mearga fara banda. Fa operatiuni fara banda cu el desfacut, si uitate la sfori. Numai 2 defecte mai pot fi: unul electronic sau unul mecanic. Glumesc. Electronic, as merge totusi pe condensatoare, mecanic, as merge pe ideea ca un comutator nu decupleaza normal. Cel mai important este sa-mi spui daca la terminarea secundei, se aude vreun click mecanic. Oricum, magul meu nu e acasa, dar am sa merg sa-l desfac sa-mi reamintesc situatia. Daca n-o rezolvam, ti-l fac cadou, din 2 faci unul bun. Dar e transportul rupere.

Normende, nu stiu cum sa-ti spun eu tie, dar cand iei un gunoi si defect, adica Kastan iei cu un milion, e un milion, dar cand dai 30 milioane pe un mag defect, fiind asa ieftin ca e defect, si care a costat o dacie pe vremuri, vrei impecabilul. Nu impecabilul aspectului, sau al mecanicii ca noi. Ci impecabilul functionarii. Nu am scris, prietenul asta cu Teacul, are si Akai, acelasi fenomen. Normende, te rog sa ma ajuti, dar am presimtiri sumbre. Eu vorbesc de o banda ce am lipit-o cred in 100 de locuri, si cateva zeci de ore de teste. Sunt in stare sa-ti zic ca daca tu-l rezolvi, ti-l fac cadou. Dar aceasta, dupa ce mai rup banda in 100 de locuri si mai fac cateva zeci de ore de teste. Normende, poate magul nu ti-l dau, ca m-am atasat de el, dar sa rezolv asta, ar fi un miracol. De fapt ce-mi propui tu este doar o reglare corecta, sa nu labarteze banda, cred. Oricum sunt sceptic. De fapt reglajul consta in doua suruburi din partea superiara a mag, cu filet pe sasiu. Daca sunt alea, fi iubit, e clar.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
asc444



Conectat la: 15 Feb 2008
Mesaje: 311

MesajTrimis: Mie Noi 04, 2009 1:57 am    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Ma gandesc doar ca in 1982 aveam 8 ani, si era posibil sa le stric benzile parintilor mei bogati (noroc ca nu a fost cazul) nestiind ca acest mag scump, accepta doar benzi compatibile. O dacie nu era cine stie ce, la nunti se facea o dacie. Dar am inteles ca mizeria asta era mai scumpa ca o dacie (vorbesc de akai 747). Ma intreb, cum ma simteam eu, proaspat insurat, sa raman fara dacie, si cu un mag ce totusi trebuie sa-i pui role compatibile. Mai ramane auditia. Bine, merita...
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
clauelf



Conectat la: 17 Iul 2007
Mesaje: 312
Locatie: Bucuresti

MesajTrimis: Mie Noi 04, 2009 10:29 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Am stat destul si m-am gandit daca sa mai scriu sau sa mai intru pe acest forum, care din pacate a decazut f mult, multi utilizatori valorosi au disparut. Nu credeam sa citesc atatea ineptii la adresa mag-ului akai 747 pe acest topic, cat si pe celalalt. Sa-i faci pe japonezi prosti si tampiti, cand la 30 de ani dupa ce a fost fabricat acest mag majoritatea se uita pe placa de comenzi logice precum broasca la inundatie, iar noi n-avem nici o realizare, nici macar o miime de integrat specializat sa fabricam din ce fabricau tampitii de japonezi atunci mi se pare o atitudine tipic mioritika - si ma doare sincer s-o spun. La fel de tampiti sunt si cei de pe afara unde acest mag este cotat cam cel mai scump, insa nu mai vreau sa intru in amanunte. Iar pentru cei care intra pe forum cu dorinta sa gaseasca informatii corecte si pertinente, pun si un filmulet cu "gunoiul si mizeria de 747" cum stie el sa deruleze cu 2 role diferite si ce "probleme" creeaza:

http://www.youtube.com/watch?v=aVL-tUK7MEw
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
ciuhapu



Conectat la: 22 Mai 2008
Mesaje: 4

MesajTrimis: Mie Noi 04, 2009 10:47 pm    Titlul subiectului: Raspunde cu citat (quote)

Intr-adevar, daca nu stiam ce poate 747 care este o adevarata bijuterie mecanica si as fi citit aici comentariile, imi faceam o parere proasta.
Sper ca cei care cauta informatii despre astfel de aparate cauta in mai multe locuri si stiu sa separe informatiile de pareri. Wink
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat
Afiseaza mesajele pentru a le previzualiza:   
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului HiFi & Multimedia -> Vintage Data este GMT + 3 Ore
Du-te la pagina 1, 2, 3  Urmatorul
Pagina 1 din 3

 
Salt la:  
Nu puteti crea un subiect nou in acest forum
Nu puteti raspunde in subiectele acestui forum
Nu puteti modifica mesajele proprii din acest forum
Nu puteti sterge mesajele proprii din acest forum
Nu puteti vota in chestionarele din acest forum
You cannot attach files in this forum
You cannot download files in this forum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Varianta în limba română: Romanian phpBB online community