Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 2:49 pm Titlul subiectului: Viteza redusa deck |
|
|
Salutare tuturor! Am achizitionat de curand un deck Pioneer ct-f600 si am o problema cu el: viteza de redare a casetelor e un pic mai mica decat a celorlalte deck-uri pe care le am. In rest este absolut OK din toate punctele de vedere. Daca imi poate da cineva vreo sugestie ar fi super! Mentionez ca sunt pe dinafara daca e vreo problema de electronica! Multumesc anticipat! |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 2:49 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 3:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
Este problema de reglaj turatie, nu electronica. Am mai scris pe aici, trebuie caseta test la 1Khz, eventual inregistrata pe deck corect calibrat. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 5:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc pentru raspunsul prompt! Daca nu cer prea mult, cum reglez turatia (macar putin, asa, dupa ureche) ca de caseta de test nu poate fi vorba! |
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 6:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
Se poate regla aproximativ folosind un cronometru si luand ca reper niste limite la alegere al unui material inregistrat pe o caseta, punand acest material sa fie redat pe un deck corect calibrat si cronometrand pasajul respectiv astfel incat redand acest pasaj pe deck-ul ce trebuie reglat timpul cronometrat sa fie acelasi. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 6:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
Mersi, la asa ceva ma gandeam si eu, dar eu am intrebat de unde se regleaza (sau trebuie sa caut un specialist), e vreun potentiometru, ceva (scuze pentru exprimare, dar sunt profan in electronica)!Multumesc oricum! |
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 7:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
Trebuie sa existe un semireglabil cu o protectie de cauciuc pe spatele motorului ce actioneaza volanta cabestanului, sau pe placa electronica ce comanda motorul de cabestan [ cred ca este valabila prima varianta]. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 8:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
Mersi, maine o sa-l desfac si incerc sa-i dau de capat. |
|
Sus |
|
|
DMX

Conectat la: 22 Apr 2010 Mesaje: 138
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 9:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
am intalnit problema asta in multe deck-uri , nu am momentan in minte imaginea mecanismului tau , daca este cu doua motoare trebuie sa reglezi viteza amandoura , trebuie sa fie semireglabile pe placile circuite in imediata lor apropiere , NU iti recomand sa umbli la semireglabilul din motorul mare - motorul actionare volante-, mai bine gaseste-le pe cele de pe placi si fii foarte atent cum invarti de ele ......te paste si un schimb de curele curand , acum curelele s-au lasat din cauza materialului prost si de astaai viteza mica .........daca e direct drive pe play , ai de schimbat doar cureaua lata daca ai si play-ul tot pe curea trebuie schimbata si aia ...in fine , eu fac reglajul dupa ureche la viteza ,si verific cu o melodie inreg . la care ii stiu timpul , de obicei imi iese bine ....succes  _________________ PUBLIC ENEMY |
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 17, 2010 10:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Reglajul dupa ureche nu este cea mai buna varianta nici pe departe, decat atunci cand nu exista caseta test si frecventmetru. La Pioneer daca sunt 2 motoare nu se regleaza amandoua pentru ca doar unul antreneaza cabestanul [ acesta se regleaza ptr ca el practic stabileste viteza benzii] iar al doilea este cel care prin intermediul rolei idle antreneaza tamburii reel avand o turatie prestabilita fixa de functionare - nu are semireglabil pe spate.
Atunci cand semireglabilul de reglaj al turatiei se afla pe placa electronica de comanda care poate cuprinde si elementele de logica, in mod sigur avem de-a face cu direct drive pentru cabestan in sistem FG [ sunt 4 infasurari generatoare de camp iar volanta este practic miezul - vezi ca exemplu Akai GXF, Nakamichi Dragon, Sony Esprit s.a]. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 10:23 am Titlul subiectului: |
|
|
Din pacate nu i-am dat de capat, semireglabili nu am gasit decat pentru rec(2 canale), bias (2 canale), meter(2 canale- pentru leduri), ceva gen Pb (tot 2 canale), unul langa care era trecut Cd si unul meter(low) si cam atat. Deck-ul are un singur motor. |
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 12:02 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am banuit ca are un singur motor. Pe acel motor ar trebui sa fie situat semireglabilul de reglaj turatie. Nu cunosc CT-F 600 - voi cauta manualul service, daca il voi gasi revin cu amanunte. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 12:08 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu e situat pe motor |
|
Sus |
|
|
Perpetual Burn
Conectat la: 01 Oct 2007 Mesaje: 229 Locatie: Tg-Mures
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 3:57 pm Titlul subiectului: |
|
|
Salut!
Poate fi in motor, vezi daca are eticheta pe spatele motorului...sub ea este(daca ai noroc) o gaura pt. acel semireglabili. |
|
Sus |
|
|
escu69
Conectat la: 01 Oct 2008 Mesaje: 21 Locatie: oradea
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 7:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pe motor in spate este un "cerc" negru de diametru circa 5mm, pare a fi un sigiliu, nu m-am bagat in el. Maine lucrez toata ziua, incerc duminica sa-i fac o poza si sa o postez aici. |
|
Sus |
|
|
clauelf

Conectat la: 17 Iul 2007 Mesaje: 312 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Iun 18, 2010 8:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ala este semireglabilul. Cand am spus mai devreme ca este situat pe motor si are o protectie de cauciuc la aceasta dispunere m-am referit. Practic regulatorul de turatie este in motor. |
|
Sus |
|
|
|