Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
Radu Anghel
Conectat la: 08 Sep 2005 Mesaje: 18 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 14, 2007 5:44 pm Titlul subiectului: |
|
|
Idem si la mine (invalid expanded use number).
Am gasit un link catre un formular care iti genereaza o pagina cu un cod unic de bare atasat contului si care este folosita ca antet pentru alte documente pe care ai vrea sa le trimiti lor prin fax. Eu am trimis doar extrasul de cont, pentru alte chestii nu am avut momentan scaner.
Am apucat sa introduc doar de 2 ori EUN-ul si n-am de gand sa incerc si a treia oara. Daca extrasul de cont nu le este suficient, o sa ma limitez la a folosi contul doar pentru sume sub 100$. Pentru mine nu merita atata bataie de cap, cu atat mai mult cu cat sunt magari: daca tot nu functioneaza treaba cu EUN-ul, de ce naiba o mai lasa activa, doar ca sa-ti dea posibilitatea sa-ti blochezi contul ? |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Joi Iun 14, 2007 5:44 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
antecu

Conectat la: 05 Sep 2006 Mesaje: 130 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Iun 14, 2007 7:01 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu baga UEN si a treia oara ca-ti blocheaza utilizarea cardului si apoi la trimiterea unui e-mail care mai dureaza 2-3 zile i-ti da dreptul sa bagi din nou UEN-ul. Trimite-le copie dupa CI , card si extras cont pe numarul de fax pe care t-i l-au trimis in e-mail.Nu te complica cu telefoane sau e-mailuri ca-ti pierzi timpul degeaba.
Cam in 2 zile i-ti vor raspunde ca au primit faxul si-l proceseaza.Dupa alte 2-3 zile i-ti trimit un e-mail in care i-ti spun ca ai validat cardul.
Am avut si eu niste draci. Le-am scris ca ma c.. pe serviciul lor ca-mi b.. in serviciul lor de cacao , sa-si bage cei 1,5 euro care mi i-au luat in c..
La telefon i-ti raspund niste maimutoi iar la e-mail serverul lor truncheaza mesajul tau dupa cuvinte cheie si i-ti transmit un mesaj prefabricat in afara de prima fraza pe care ti-o scrie un individ/individa.Cred ca am primit cel putin 12 e-mailuri de la ei cu acelasi text timpit : introduceti UEN.
Se pare ca au o bucurie sa-si bata joc de noi astia din Romania.
Ai rabdare si Succes ! |
|
Sus |
|
|
West

Conectat la: 09 Iun 2006 Mesaje: 798
|
Trimis: Joi Iun 14, 2007 9:05 pm Titlul subiectului: |
|
|
Poate este util sa pun aici instructiunile primite de mine prin email dupa discutia telefonica purtata cu suportul de la paypal:
If you have access to your credit card statement online, you may be able
to view your Expanded Use Number in about four business days. If you do
not have online access to your credit card statement, please wait to
receive your printed statement in the mail.
In the item description section of your credit card statement, your
four-digit Expanded Use Number will be printed next to or near the
PayPal Expanded Use Fee. The number will be posted in the following
format: four-digit Expanded Use Number, the word "PAYPAL," (no space
between the numbers and the word "PAYPAL") followed by two dashes (--),
followed by *EXPUSE, (example, 1234PAYPAL--*EXPUSE).
In some cases, the card issuer may put the currency conversion next to
the Expanded Use Number. To find your Expanded Use Number, you will want
to use the four digits that appear just before the word PAYPAL. In the
example, USD1.95@1.8989891234PAYPAL--*EXPUSE, the Expanded Use Number is
1234.
Once you have received your four-digit Expanded Use Number:
1. Log in to your account at https://www.paypal.com/
2. Click "Complete Expanded Use Enrollment" in the Activate Account
Box on the Overview page.
3. Enter the 4-digit Expanded Use Number in the box provided. If
there is more than one credit card listed, you must choose the credit
card by using the pull-down menu.
4. Select the credit card of which you would like to complete the
Expanded Use Enrollment Process.
5. Click "Submit."
PayPal strongly discourages customers from calling their credit card
companies in order to obtain PayPal Expanded Use Numbers. However, as a
last resort, your credit card company may be willing to provide you with
a reprint of a particular statement. If PayPal receives a complaint from
Visa, MasterCard, or your card issuer about a phone call made to obtain
PayPal Expanded Use Numbers, the complaint will be investigated. As a
result, your PayPal account may be closed. Please check for your
Expanded Use Number on your online credit card statement or on your
physical statement when you receive it in the mail. |
|
Sus |
|
|
Radu Anghel
Conectat la: 08 Sep 2005 Mesaje: 18 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Iun 15, 2007 2:10 pm Titlul subiectului: |
|
|
http://www.paypalsucks.com/
Se pare ca problemele pe care le avem noi acum pot fi doar inceputul unui lung sir.
Se presupune ca acest serviciu a aparut din nevoia de a face plati in mod cat mai facil, dar, dupa cum arata situatia acum, mi se pare mai simplu sa faci o vizita in strainatate si sa-ti cumperi cu mana ta ce vrei decat sa treci prin toata bataia de joc a astora.
Eu unul ma gandesc serios sa-mi inchid deja contul, insa o sa mai astept pana pe 2 iulie, cand zic ei ca partea europeana a afacerii va fi preluata de altii, cu sediul in Luxemburg. Sa vedem, poate s-o schimba ceva in bine.
N-am mai avut de-a face cu institutii din afara Romaniei pana acum, insa daca mai sunt multi ca astia pe-acolo, mai bine la noi. |
|
Sus |
|
|
antecu

Conectat la: 05 Sep 2006 Mesaje: 130 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Iun 15, 2007 6:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
Idea de a face cumparaturi afara m-a bantuit si pe mine si in cateva randuri am facut-o sau am apelat la prieteni sa o faca.Dar sunt situatii cand nu poti cumpara decat de pe net si comerciantii respectivi nu o fac decat prin PayPal. |
|
Sus |
|
|
seven7seven
Conectat la: 23 Iul 2008 Mesaje: 2
|
Trimis: Mie Iul 23, 2008 2:36 pm Titlul subiectului: |
|
|
Salut,
Aceasi problema. EUN gresit, si mi-au blocat contul (desi l-am introdus exact ca si pe extrasul de cont).
Le-am scris eu ceva prin sistemul de help. Unde ar trebui sa le scriu mail sa imi activeze din nou cardul? Ce puteti sa-mi spuneti din experientele anterioare, ca vad ca sunteti patiti.  |
|
Sus |
|
|
West

Conectat la: 09 Iun 2006 Mesaje: 798
|
Trimis: Mie Iul 23, 2008 2:47 pm Titlul subiectului: |
|
|
Tot prin help sau la telefon. Iti vor debloca urgent cardul.
Eu nici acum nu am rezolvat, am abandonat. Dar am facut citeva cumparaturi platind prin pay-pal. Niste tarani ma, niste tarani!... N-ai cu cine!
Ne uitam la ei ca la soare si, cu timpul, constatam ca de multe ori sint mai boi decit noi.
A se vedea italienii cu: gunoaiele de la Neapole, mortii care stau pe plaja cu orele, amprentari in masa. |
|
Sus |
|
|
seven7seven
Conectat la: 23 Iul 2008 Mesaje: 2
|
Trimis: Mie Iul 23, 2008 3:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nasol. O sa-mi iau si eu cate ceva atunci, sa nu pierd banii.
Dar nu prea imi convine. Ma mai agit putin, sa vad ce rezolv.
O sa revin sa mai postez ce reusesc. |
|
Sus |
|
|
|