Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Sam Aug 02, 2003 11:26 pm Titlul subiectului: Oare ce floor standing sa fie? |
|
|
Nu de mult mi-am cumparat o pereche de ss-mf400h.adica Sony 150w.
Sincer sa fiu.Merge.Sacd -cool,.....,dar daca bag un amplif tare,simt ca le rup.
Vreau putere mai mare,dar am o problema.
Vreau putere de la niste incinte acustice de podea ..stand-floor,caci de la astea poti obtine o fidelitate mai mare,sunet mai bland,dar prea putin dozat.
De la boxele alea imense de discoteca obti doar dureri de cap.
Ce ma sfatuiti?Ce sa fie? Ce incinta e mai buna si de ce?
Si inca ceva.Care-i diferenta dintre un amlpif cu transformator si altu fara?
Care-i cel mai bun amplificator de 150-200w.
Ce trebuie sa aiba un amplif ca sa fie exceptional?
pretu nu prea conteaza.Un lucru bun e o investitie pt multi ani,si o placere fara de aseaman.
Ati ascultat Vangelis sau Enigma la o scula buna.
Mie-mi vine sa-mi iau campii.E superba muzica,si e mai buna decat orice medicament.
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Sam Aug 02, 2003 11:26 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
Doru
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 597 Locatie: wrong guy, in the wrong place, at the wrong time: the story of my life!
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 12:22 pm Titlul subiectului: |
|
|
Catalin,
problema boxelor din discoteca e ca sunt proiectate pentru o presiune acustica ridicata (sa faca galagie) nu pentru calitate. Ce-ti trebuie tie pentru putere mare si calitate este cam greu de gasit, pe motiv ca intr-un spatiu relativ restrans, o incinta bassreflex si cu putere mare, cum probabil vei gasi in magazine, iti va produce la bass aceeasi senzatie ca una de discoteca, chiar daca inaltele vor suna mai curat.
Acum cativa ani, si eu m-am lovit de aceeasi problema (livingul meu are cca 5m x 9m si singurul loc unde puteam amplasa boxele era in colt). La vremea aceea nu mi-am pus problema bugetului si am inceput sa testez in baza unei bune relatii cu diversi furnizori boxe cu pretentii.
Nimic nu m-a satisfacut (o sa spui ca exagerez) deoarece pozitia incintelor in incapere (in colturi) si faptul ca erau bassreflex imi innecau practic sunetul in bass. Am decis ca imi trebuie incinte cu compresie transformand dezavantajele incaperii in avantaje, dar n-am gasit pe piata nimic in gama de puteri peste 150W si cu preturi rezonabile. Dupa 6 luni m-am suparat si am decis sa mi le construiesc. Au iesit niste monstrii de 300W sinus bucata cu dimensiunea de 118x45x35. Sunetul este cald, bassul elastic, fara a pierde nimic din claritatea vocii si inaltelor. Inutil sa-ti descriu cum suna un sax Keeny G. sau un Phil Collins. Am respectat tot ce trebuia in materie de constructie a incintelor. Tuningul mi-a luat vreo saptamana, dar rezultatele au fost pe masura.
Nu-ti povestesc asta ca sa te sperii insa n-am gasit nimic de cumparat, si, repet nu mi-am pus problema banilor. Ai si o poza (scuza calitatea, e facuta cu un Nokia 7650). Incinte similare gasesti pe la Canton, Mission, Quadral, dar cu preturi de la 2500 $ in sus. Pe mine m-au costat cam 800$. Tip: nu suna bine cu receivere Pioneer
Si sa stii ca nu trebuie sa le faci atat de mari ca sa sune bine. Intre timp am experimentat si modele mai mici, floorstand sau nonfloorstand, conditia e sa fie pe trei cai altfel tuningul este aproape imposibil.
Concluzia: Puteri mari in camere modeste = incinte cu compresie; pret rezonabil = do it yourself; si uita Sony in materie de boxe
Description: |
|
 Download |
Filename: |
Boxe.jpg |
Filesize: |
15.34 KB |
Downloaded: |
608 Time(s) |
Ultima modificare efectuata de catre Doru la Lun Aug 04, 2003 9:57 am, modificat de 1 data in total |
|
Sus |
|
|
bdl
Conectat la: 11 Mai 2003 Mesaje: 80 Locatie: craiova
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 5:50 pm Titlul subiectului: |
|
|
Doru,
Zi-mi si mie pe scurt dif intre incintele cu compresie si bass reflex( la astea cam am idee ce inseamna, incinta deschisa pt bass), avantaje si dezavantaje si modul ideal de utilizare al fiecareia.
Multumesc anticipat.
|
|
Sus |
|
|
Doru
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 597 Locatie: wrong guy, in the wrong place, at the wrong time: the story of my life!
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 6:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
BDL,
E greu sa-ti spun repede care e treaba cu incintele.
In revista sunt doua articole ce explica pe intelesul tuturor care-i treaba cu acustica incaperii si unul care explica in detaliu caracteristicile tipurilor de incinte uzual folosite
Sunetul pe care il auzim are o caracteristica directionala catre frecventele inalte si nedirectionala catre cele joase. De aceea, cand dorim sa analizam comportamentul real al unei incinte trebuie sa tinem seama de plasamentul si tipul acesteia. O incinta inchisa (cu compresie) are o caracteristica ce scade odata cu frecventa pierderile putand fi compensate din reglajul de bass al amplifului. Raspunsul tranzitoriu este cel mai bun permitand un bass strans si elastic. Cea cu port bassreflex are un raspuns mai bun la joase (bazandu-se pe proprietatea rezonatorului) dar raspuns tranzitoriu prost. Basul se aude mai tare, dar un pic bubuit tubul acustic intretinand oscilatiile din jurul frecventei de rezonanta.
Plasandu-le pe ambele in coltul camerei (unde le e deobicei locul) cea cu compresie va fi ajutata de caracteristica incaperii (nivelul bassului poate fi reglat din corectii) pe cand cea bassreflex va umfla si mai mult joasele. Din corectii e greu sa-l reduci deoarece pierzi ceva din mid-bass si frecventele foarte joase unde e deobicei bassul dulce pe care-l cautam (din figuri se observa ca cea cu compresie are o caracteristica oarecum inversa corectorului de ton folosit in amplificatoare pe cand cea bassreflex are o portiune liniara apoi cade brusc). Incinta bassreflex e avantajata insa la pozitionarea spre mijlocul camerei avand un randament mai bun fata de cea cu compresie.
Alegerea unei incinte sau alteia e o problema de gust, nu numai de amplasare. Din raspunsul tranzitoriu se vede ca membrana celei cu compresie revine la locul ei repede pe cand la cea bassreflex portul face ca ea sa oscileze amortizat in continuare redand un bass care nu prea e in sursa de semnal.
Personal sunt fan al incintelor cu compresie, nu neaparat pentru ca sunt mai usor de construit, ci pentru ca au un sunet mai elastic, mai placut, desi nu asa de profund la bass ca cele bassreflex, si mai ales datorita faptului ca intr-o camera de bloc conteaza la bass mai mult acustica incaperii decat motorul ce pune in miscare sunetul (presupunind ca difuzorul e capabil sa reproduca frecventele joase necesare).
Cel mai rau stau la posibilitatea ajustarii sunetului incintele bassreflex pe doua cai unde trebuie facut compromisul intre un bass profund si voce. Mai mult, datorita efectului de postrezonanta al portului au o coloratura suparatoare undeva intre 500 si 1500 Hz pe care o ureche educata o sesizeaza imediat in special la incintele budget. Cel mai bine stau incintele pe trei-patru cai cu amplificator activ pe bass (posibilitati practic nelimitate de tuning) unde nu mai conteaza ca incinta de bass e cu rezonator sau cu compresie.
Sfatul meu pentru o camera de bloc este alegerea unor incinte de calitate cu compresie insotite de un subwoofer. Exista si un avantaj si anume faptul ca incintele pot fi pe doua cai, mai mici (se incadreaza mai usor in decor) mai ieftine, si ai posibilitatea reglarii bass-ului din amplifu subwooferului. In plus, poti umbla cu sub-ul prin camera cautand sunetul cel mai bun (lucru imposibil cu incintele floorstand).
Atentie insa: Sub-ul nu e recomandat sa fie bandpass - intalnit de obicei la sistemele 5.1 de calculator (cel mai prost raspuns tranzitoriu si un zgomot de vajiit al portului) ci macar bassreflex.
Povestea e lunga si pe cei mai rigurosi ii rog sa scuze simplificarea exagerata a explicatiilor, dar locul teoriei incintelor acustice nu e pe forum.
Description: |
|
Filesize: |
71.08 KB |
Viewed: |
4866 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
97.19 KB |
Viewed: |
4867 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
93.62 KB |
Viewed: |
4868 Time(s) |

|
Ultima modificare efectuata Doru la Dum Aug 03, 2003 7:20 pm, modificat de 5 ori in total |
|
Sus |
|
|
bdl
Conectat la: 11 Mai 2003 Mesaje: 80 Locatie: craiova
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 6:40 pm Titlul subiectului: |
|
|
Good enough for me.Mersi mult, bijbiiam in jur dar nu eram sigur. Si eu le prefer pe cele cu compresie,iar daca vreau bass un subwoof e solutia.
|
|
Sus |
|
|
Doru
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 597 Locatie: wrong guy, in the wrong place, at the wrong time: the story of my life!
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 7:48 pm Titlul subiectului: |
|
|
Catalin, la ce te referi cand spui amplif cu transformator si fara?
Fii mai explicit si pot sa-ti raspund.
Cel mai bun amplif nu exista, exista cel mai bun amplif pentru tine. Vrei unul stereo sau un multicanal ? Din ce am avut in mana pana acum la multicanal m-a lasat tzutz un pioneer VSA-AX10 (EQ-ul lui auto/manual pe 9 benzi m-a spart) vezi foto, la stereo tot unul multicanal dar construit cu amplificatoare independente pe frecvente si crossover, nu mai stiu modelul dar era ceva rackmount cu 6 amplifuri de 400W cate 3 pe fiecare canal stereo.
Am vazut la un studio in Olanda o varianta de monitorizare cu amplificatoare independente pe frecvente si crossover la care ampliful era de fapt un multicanal 6+1 folosit numa' pe post de amplificator stereo (cate un canal din cele 6 pe joase-medii-inalte stanga si dreapta)
Din gama pamanteasca un Yamaha stereo cu Active Servo (ceva cu impedanta negativa) suna bestial. Am de gand sa-i fac o vizita d-lui Paul Hafner sa vad cum suna un Theta Digital fara reactie negativa globala
Parerea mea este ca trebuie sa cauti o combinatie amplif + boxe care sa te satisfaca. Numa' cu un amplif ciumeg poti sa te pacalesti.
Description: |
|
Filesize: |
11.15 KB |
Viewed: |
4853 Time(s) |

|
|
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 11:25 pm Titlul subiectului: merita din afara? |
|
|
Doru
Spune-mi daca merita sa-mi car de dincolo un sistem hi-fi insumand un amplif+tuner sau/receiver ,cd player ,...si poate o pereche de boxe.
De dincolo ,adica din Franta,caci acolo o sa ma duc un an.
Mi-a spus fratele meu,care este tot in Fr, ca a intrat intr-un magazin de hi-fi uri,si a ramas gura casca.
Aparaturi performante,numai de la 100w in sus,si preturi de la 400 euro in sus.
Si acuma te intreb:Merita sa-mi aduc de dincolo,sau sa-mi iau din tara,din Bucuresti sau din alta parte.?
inca o intrebare:-care-i diferenta dintre un receiver si un amplif?stiu ca receiverul are decoduri si radio,dar dupa cate am vazaut ,setarule sunt digitale.Bassu-l e controlat digital si nu analogic.
Scoate bas mai bun mai prost,care-s mai bunE?
Mersi
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Dum Aug 03, 2003 11:29 pm Titlul subiectului: de ce sa uit de sony |
|
|
DORU:
Spuneai intrun raspuns sa uit de Sony?
De ce ?
Care-i treaba cu SONY?
Care-i cea mai buna firma...?
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
Doru
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 597 Locatie: wrong guy, in the wrong place, at the wrong time: the story of my life!
|
Trimis: Lun Aug 04, 2003 9:29 am Titlul subiectului: |
|
|
Catalin, hai s-o luam in ordine:
1. Am spus nu Sony la boxe, nu sunt pe masura restului de echipamente fabricate de Sony. Boxele care le ai tu, paradoxal, sunt printre cele mai reusite. Dar, alegand la intamplare, poti usor sa nimeresti niste boxe nashpa chiar daca arata bine.
2. Nu exista "cea mai buna firma" toti au modele mai mult sau mai putin bune si nu sunt tari pe toate tipurile de echipamente: unii stiu sa faca boxe, altii amplifuri, altii Tv-uri etc. Accept totusi o configuratie unitara de la acelasi producator pe motiv de estetica si comoditate privind o eventuala telecomanda care sa stie toata linia. Oricum trebuie sa pleci de la amplif + boxe si sa completezi mai departe configuratia.
3. Trafurile toroidale au avantajul unor scapari de flux mai mici, raciri mai bune a bobinajului si in plus sunt mai plate, ocupand un volum mai mic. Dar exista si trafuri clasice din tole E+I de foarte buna calitate. Depinde de materialul miezului.
4. Un receiver are in plus fata de un amplificator tunerul AM/FM (presupunand ca ambele au si partea de "pre" inglobata). Sunt si amplificatoare chioare numai cu etajul final.
5. Pioneer are o corectie neadecvata boxelor mele, nu inseamna ca nu sunt bune. Daca ii las corectia normala sunetul este un pic plat, daca ma dau la el pe loudness, bassul e prea puternic. Asta pe muzica. Pe film se aude bestial. Repet cu boxele mele.
6. Corectia de ton la un amplif/receiver este in ultimul timp "digitala" la majoritatea sculelor, fie ca au potentiometre, fie ca au butoane de +/-. Unele au acelasi potentiometru pentru reglaj a carui functie se comuta dupa nevoie. Impropriu spus potentiometru, deoarece nu are capat de cursa. De fapt este un generator de impulsuri/sens ce comanda cresterea/descresterea nivelului bassului/inaltelor, volumului/balansului etc.
Nu inseamna ca nu mai exista amplifuri cu potentiometre clasice fie ca sunt pe calea de corectie de semnal (modelele vechi) fie ca pot comanda in tensiune un corector de ton. Initial, circuitele de comanda in tensiune erau destul de proaste privind defazajele introduse, acum s-au mai imbunatatit, iar recent corectia la unele se face printr-o prelucrare digitala in intregime. In general orice corector de ton introduce defazaje. Asta este motivul pentru care un audiofil nu va tolera un corector de ton cu mai mult de +/- 6dB. La o scula nu vei vedea o corectie de +/- 18 dB niciodata. Tot din cauza defazajelor au fost abandonate si equalizerele clasice pe 10 canale fiind inlocuite de EQ parametrice sau mai recent de cele integral digitale. La o linie cu pretentii liniaritatea amplifului si boxelor este suficient de buna ca sa nu fie nevoie de EQ. Se folosesc mai mult la salile de spectacol unde trebuie sa elimine reverbul si rezonantele nedorite (si in cazul acesta pot avea pana la 30 de canale).
7. Nu exista o regula ca amplifurile multicanal sau stereo sunt mai bune. Audiofilii insa nu le prea agreaza pe cele multicanal. Si eu am un amplif stereo de 2x150W pentru muzica si unul 5x100W pentru film. Multi s-au pacalit in timp facand upgrade la 5.1 si pierzand sunetul muzicii cu care erau obisnuiti. Exista metode combinate, de exemplu Yamaha DSPE800 este un decodor DD/DTS cu numai 3 canale amplificate (centru+spate) pentru fata folosind ampliful stereo existent. Avantajul este ca muzica se va pastra la fel si configuratia va fi completata cu canalele suplimentare necesare unei coloane DD sau DTS. Ideea este beton dar am impresia ca DSPE800 nu prea a prins si nu se mai fabrica.
8. Daca ai posibilitatea sa iti cumperi scule din Franta, cu certitudine oferta este mai variata, dealerii sunt mai primitori, dar fa-ti calculul inainte ce taxe vamale o sa platesti altfel poti iesi mai scump si e pacat. Castigul poate sa fie altul: ai sansa sa asculti o combinatie amplif+boxe care sa te satisfaca si sa le iei pana la urma chiar din tara. Aici e mai greu sa tot imperechezi si nu prea ai showroom-uri cu o acustica potrivita. Nu mai vorbesc de faptul ca aici vanzatorii iti vor pune CD-uri cu MP3
9. Un sub la un amplif stereo se leaga pe intrarile de semnal mare ale sub-ului (daca le are). Se iese cu cablurile de boxe in Sub (stanga + dreapta) acesta isi ia frecventele sub 120 Hz si lasa uzual sa treaca spre boxele existente frecventele peste 120 Hz cu o atenuare trece sus de cca 6 dB/octava. Intrarile sunt diferentiale si nu e nici un pericol pentru ampliful tau daca are iesiri neseparate DC sau in punte. Daca Sub-ul tau nu are intrari de nivel mare ci numai de linie (RCA) poti iesi cu cablu de la iesirea de TAPE sau o alta iesire preamplificata L+R a amplifului, dar in acest caz volumul amplifului nu mai poate controla concomitent si volumul subwooferului (va trebui sa le reglezi separat)
Description: |
|
Filesize: |
24.9 KB |
Viewed: |
4828 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
49.87 KB |
Viewed: |
4831 Time(s) |

|
|
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Lun Aug 04, 2003 10:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
pentru doru
Sony SS-MF400H Speakers :
The new Sony ones are 3-way, 3-speaker units. They include a 1" tweeter, 3" midrange and 6 1/2" woofer all fed the correct frequency ranges by a proper crossover. The midrange and woofer drivers are made from Sony's exclusive Highly Oriented Polyolefine (HOP) material which is roughly 30 times more rigid per unit weight than traditional polypropylene. The tweeter is a Sony Nano-fine balanced dome tweeter which accomodates frequencies up to 50,000 Hz - far beyond the traditional 20,000 Hz of conventional models .
Woofer size: 6 1/2" (16.5 cm)
Midrange size: 3" (7.5 cm)
Tweeter size: 1" (2.5 cm)
Frequency range: 50 - 50,000 Hz
Power handling (max): 200 W
Sensitivity: 88 dB/W/m
Weight (each): 20 lbs, 14 oz (7.9 Kg)
Dimensions (each): 8 3/4" (22.25 cm) x 33 1/2" (85 cm) x 9" (23 cm)
Color: A/V Grey
Magnetically sheilded
In the box:
SS-MF400H Speaker Tower (2X)
Setup and Instruction manual
Speaker wire (2X)
Price: CDN $299.99
Cam asta contine setul meu de incinte.
Sony are si ceva mai bun decat atata.
Sunt mai multe incinte superbe ca sunet,dar la pret ma depasesc,deci Dorule,cred ca te-ai inselat cand ai subestimat SONY
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Lun Aug 04, 2003 10:51 pm Titlul subiectului: |
|
|
PT DORU.
AM FOST PUTIN NEDUMERIT,CAND MI-AI SPUS CA SONY NU PREA LE ARE LA BOXE,SI LE-AM DESFACUT.
DIF-UL DE JOASE,ARE MAGNET DUBLU ,MARE SI PROFUND,MEMBRANA E CONSTRUITA DIN h.o.p-Highly Oriented Polyolefine,PENTRU PRIMA OARA INTRODUSE DE SONY IN 2002 IN MATERIE DE BOXE AUDIO MASINA,UNDE SE CERE FIDELITATE,SI MATERIALUL E MAI RIGID DE 30 X DECAT UNUL FACUT DIN POLYPROPILENA.IAR TWEETER-UL E CONSTRUIT PE TEHNOLOGIE Nano-fine PANA LA 50.000 HZ,
REDARE SACD
.......................
ZILELE TRECUTE AM INVITAT LA MINE UN PRIETEN,CARE SE PRICEPE LA ELECTRONICA ,CHIAR AM VAZUT CE BOXE SI-A CONSTRUIT,DE 200W,SI SI-A FACUT SI AMPLIF-UL SINGUR.
EL MERGE TOT PE PC+AMPLIF,DAR CU O PLACA DE SUNET PROFESIONALA DE 200 DOLARI IN 2000.
EU MERG PE PC CU O PLACA DE SUNET INCORORATA,ADICA NU POATE NIMIC ALTCEVA DECAT DISTORSIUNI SI INTERFERENTE MARI SI UN AMPLIF VECHI DE 18 ANI,IAR TIPUL ASTA A RAMAS MASCA DE CUM SE AUD INCINTELE LA ASEMENEA JEGMANEALA.
NU LE RIDIC IN SLAVI CA SUNT ALE MELE.
STIU CA SE PUTEA SI MAI BINE,DAR IN ROMANIA ZILELOR NOASTRE,CHIAR SI CU BANI MULTI POTI CUMPARA PORCARII.
UITE,CA MI-AI RASPUNS LA INTREBARI,SI CA AI FOST AMABIL,TE ROG SA TE UITI PE URMATORUL SITTE.:"http://www.griffinspeaker.com/"
SPUNE-MI CE PARERE AI.DACA AI PUTEA CONSTRUI ASA CEVA, EU TE-AS PUTEA FINANTA.
SERIOS.
AM FACE UNELE DUBLE SI AM AVEA AMANDOI,DAR NU POT SA CRED CA SE POATE ASA CEVA.
INCINTELE ASTEA COSTA 35.000 DOLARI.
AM INTREBAT EU BAIETII DE LA GRIFIN.UITE SCRIE-LE UN MAIL,SI-TI VOR SPUNE.
VIN SI LA TINE ACASA SA LE INSTALEZE,SI SA LE REGLEZE.
ADICA ITI MASOARA SI-TI CALCULEAZA ACUSTICA SALII,DUPA CARE FAC REGLAJE.
DACA VREI SUNT GATA IN 6-8 LUNI DE LA COMANDA.
SPUNE-MI PAREREA TA.
SINCER.
UITE DESCRIEREA INCINTELOR:
Loudspeaker
Frequency response
20 - 20000 Hz (+/- 2 dB)
Frequency range
16 - 30000 Hz (- 10 dB)
Harmonic distortion
less than 0.3% @ 100 dB SPL, 50-20000 Hz
Impedance
8 ohms woofer
4 ohms midranges
12 ohms tweeter
Power rating
1600 W peak on music signals
300 W continuous pink noise
Average sensitivity
96 dB (2.83V / 1 m)
Tweeter sensitivity
102 dB (2.83V / 1 m)
Midrange sensitivity
96 dB (2.83V / 1 m)
Woofer sensitivity
94 dB (2.83V / 1 m)
Peak level @ 3 m
121 dB (1600 W input, two speakers)
Peak level @ 1 m
131 dB (1600 W input, two speakers)
Power recommendation
300 W per channel for studio monitoring
Passive crossover
1700 Hz, Linkwitz-Riley 4th order acoustic
No passive equalization
Reference listening axis
1200 mm (47 1/4 in) above floor
Dispersion
Within 2dB of response on reference axis
10 degrees arc vertical
30 degrees arc horizontal
Connectors
4 ga high current binding posts, gold plated
Separate connectors for woofer, midranges and tweeter (tri- wiring)
Weight woofer cabinet
120 kg (265 lb)
Weight mid/hi cabinet
90 kg (198 lb) shipping
200 kg (441 lb) installed
Physical dimensions
(WxDxH)
725 x 778 x 1620 mm
(28 9/16 x 30 5/8 x 63 3/4 in)
Finish
Black laquer / veneer
Custom finish upon request
System Controller
Frequency response
Determined by filter and equalizer settings
Harmonic distortion
less than 0.001%
Input impedance
15 k ohms
Output impedance
50 ohms
Inputs
XLR - single ended and balanced on same connector
Outputs
XLR - single ended and balanced on separate connectors
Single ended pin layout
+ on pin 2, audio gnd on pin 3, chassis gnd on pin 1
Balanced pin layout
+ on pin 2, - on pin 3, gnd on pin 1
Controller functions
4th order Linkwitz-Riley crossover at 130 Hz
Equalization
Subsonic filtering
Level calibrations
Adjustments
Mid level; +/- 3 dB above 1000 Hz
(not user-controllable)
High level; +/- 3 dB above 3000 Hz
Bass tilt +/- 3 dB at 20 Hz
Individual level calibrations
Maximum input level
+30 dBV RMS (balanced)
Maximum output level
+30 dBV RMS (balanced)
Weight
2.3 kg (5.1 lb) controller unit
1.5 kg (3.3 lb) external power transformer
Physical dimensions
(WxDxH)
483 x 140 x 44 mm
(19 in x 5 1/2 in x 1 23/32 in)
Finish
1U black steel rack-mount chassis
Griffin Gold aluminium front plate
Power requirement
115 V 60Hz AC (US)
230 V 50 Hz AC (Europe)
Power consumption
13 W
Description: |
|
Filesize: |
25.82 KB |
Viewed: |
4799 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
25.82 KB |
Viewed: |
4799 Time(s) |

|
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
danaila_catalin

Conectat la: 28 Iul 2003 Mesaje: 115 Locatie: Brasov
|
Trimis: Lun Aug 04, 2003 10:55 pm Titlul subiectului: |
|
|
GRIFFIN
Description: |
|
Filesize: |
25.82 KB |
Viewed: |
4797 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
25.82 KB |
Viewed: |
4797 Time(s) |

|
Description: |
|
Filesize: |
25.82 KB |
Viewed: |
4797 Time(s) |

|
_________________ Muzica este un mod de regenerare a spiritelor si a ^fi-ului^nostru, a §notre étre§
Deci de aceea un sistem audio este neinsemnat ca pret |
|
Sus |
|
|
Doru
Conectat la: 28 Feb 2003 Mesaje: 597 Locatie: wrong guy, in the wrong place, at the wrong time: the story of my life!
|
Trimis: Mar Aug 05, 2003 12:35 am Titlul subiectului: |
|
|
Catalin,
Am si eu prejudecatile mele. Asta e doar un forum pe care ne dam cu parerea, am mai spus-o de nenumarate ori. N-ai cum sa-mi schimbi impresia despre Sony la boxe. Urechile lor mici de japonezi prefera muzica aia pe 3 note inalte, de-aia te ametesc cu super-nano-bullshit-urile lor. Foarte buni la tweetere, limpezi la vocea mediilor dar cu bassul sa mai invete. Nu ma impresioneaza o boxa, culmea bassreflex, care coboara la numa' 50 Hz avand totusi un dif de 16 cm plus ditamai cabinetu'.
Ti-am zis si iti mai zic o data: SS-MF400H sunt niste boxe care nu se aud rau. Se aud rau la pretentiile mele. In ceea ce priveste dimensiunile crede-ma, am construit boxe mai mici bassreflex, cu difuzoare de 13 cm nu de 16 care coboara la 40 Hz (3 dB) si la 35 Hz (6 dB).
Fiind boxele tale si pentru ca mi-esti simpatic, uite, cedez, nu le mai critic.
In ceea ce priveste constructia unor incinte Griffin sincer nu m-as baga din mai multe motive:
1. Secretul lor este cum ziceam si eu cateva posturi mai sus amplificarea independenta pe frecvente, foarte costisitoare ca solutie financiara.
2. Daca e sa construim ceva cu amplificare independenta pe frecvente n-avem nevoie de reteta Griffin, ci de difuri de calitate (scumpe) si ceva chef de munca.
3. A propo's de chef, nu ma simt in mana in urmatoarele 6 luni pentru boxe, sunt satul de cate am construit la viata mea (am inceput prin clasa a IX-a de liceu cu difuzoare Tesla).
4. Just for your information un ribbon bun, Raven de exemplu, costa cca 2000 USD (un "fake" sub 100), un crossover XLR vreo 1200, un amplificator bun de 300W cca 600 USD, deja am ajuns la 10.000 USD si ma opresc fara sa mai adun difurile de bass si de medii, cabinetele etc.
5. Sigur nu vom ajunge la 35.000 USD dar gandeste-te ca si oamenii aia de la Griffin trebuie sa traiasca din ceva si oricum, nu cu salariu de Romania.
6. Nu stiu daca urechea mea mai merita boxe de mai mult de 1000 USD, daca mi-ai fi propus acum 20 de ani ... as fi avut urechea dar n-as fi avut banii, acuma degeaba am banii ...
Deci, daca imi propui sa construim boxe de peste 10.000 $ perechea sau sub 200 $ nu m-ai nimerit. In schimb, poate m-as urni la niste boxe bune de 1500-2000 $ perechea unde ar cam fi piata (destul de mica, e adevarat, dar ar fi). Un calcul sumar ar pune pe tapet o investitie de 120.000-150.000 USD, te tine cureaua la banii astia?
P.S. Mai fa si tu economie la hartie cand scrii!
Description: |
|
Filesize: |
10.01 KB |
Viewed: |
4793 Time(s) |

|
|
|
Sus |
|
|
AbsoluteAudioFan
Conectat la: 12 Mai 2003 Mesaje: 1203
|
Trimis: Mar Aug 05, 2003 9:02 am Titlul subiectului: |
|
|
Draga Catalin,
Te'am vazut destul de aprins vis-a-vis de acele boxe, d'aia m'am abtinut ceva timp, da' nu mai rezist, zau!
Iti pun o intrebare simpla: boxele in cauza au fost comparate, macar asa, pe fuga, cu alte boxe? Uneori totu' sta in referinta...
Nu'ti mai spun parerea mea despre 400's, ca nu vreau sa'ti stric ziua.
|
|
Sus |
|
|
|