Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Joi Noi 08, 2007 11:20 am Titlul subiectului: Trecere cablu amplificator prin panoul ignifug... |
|
|
Ma poate ajuta cineva, spunandu-mi unde am garnitura prin care sa trag cablul de la baterie in habitaclu?
Este vorba despre un Megane Classic 2001. M-am uitat sub capota, si la prima vedere nu imi dau seama. Poate trebuie sa dau jos cate ceva.
Orice ajutor este bun, iar niste poze ar fi incredibile!
Multumesc anticipat! |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Joi Noi 08, 2007 11:20 am Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
mjr
Conectat la: 29 Aug 2007 Mesaje: 240 Locatie: Cluj-Napoca
|
Trimis: Vin Noi 09, 2007 5:16 pm Titlul subiectului: |
|
|
S-ar putea sa fie in partea din stanga a masinii (dreapta ta cum te uiti dinspre botul masinii), undeva mai jos (ca sa se inteleaga mai usor, la un nivel undeva intre volan si podul pedalier). Am un Kangoo la care stiu sigur ca este asa, iar ai mei au un Megane Classic si, daca tin minte bine, asa e si la el.
Daca nu e nimeni mai rapid, maine cred ca o sa pot ajuta cu niste detalii mai concrete, poate si niste poze. |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Vin Noi 09, 2007 6:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
Eu maine doresc sa fac instalarea, deci niste poze ar fi super. Atat ca o sa incep de dimineata. Sper sa nu le primesc prea tarziu...
Multumesc mjr! |
|
Sus |
|
|
sorin6
Conectat la: 29 Noi 2004 Mesaje: 3916 Locatie: vesnicele plaiuri ale vanatoarei
|
Trimis: Vin Noi 09, 2007 8:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Pentru audio Poate ca ar fi mai indicat sa tragi un cablu independent si sa lasi in pace instalatia originala a masinii... Cu siguranta imediat langa baterie... |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Vin Noi 09, 2007 8:31 pm Titlul subiectului: |
|
|
Despre cablul de alimentare de la amplificator este vorba. Este un cablu de 10mm2 care vine printr-o siguranta direct de pe baterie pana in portbagaj. Maine il montez, si problema e ca nu stiu pe unde il bag in masina de sub capota. |
|
Sus |
|
|
ReLLaXX
Conectat la: 08 Mar 2004 Mesaje: 882 Locatie: Bucuresti-Napoca City
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 7:48 pm Titlul subiectului: |
|
|
Netcrusher a scris: | Despre cablul de alimentare de la amplificator este vorba. Este un cablu de 10mm2 care vine printr-o siguranta direct de pe baterie pana in portbagaj. Maine il montez, si problema e ca nu stiu pe unde il bag in masina de sub capota. |
Iti recomand un cablu mai sanatos daca amplificatorul tau consuma mai mult de 40A. Masa o cuplezi pe caroserie, cat mai aproape de amplificator. La Megane-ul acela trasezi fara problema si un 50mm2 pe langa cablajul masinii. Cum ti-a spus si Sorin, siguranta cat mai aproape de baterie, la max 30 cm de borna. In spate la fel e recomandata o siguranta suplimentara, chiar daca amplificatorul este dotat cu asa ceva. Acelasi lucru se recomanda si la fiecare schimbare de diametru a cablajului de alimentare daca folosesti eventuale reductoare/distribuitoare.
PS: Cablurile de semnal trebuie trasate cat mai departe de instalatia electrica a masinii, ideal pe centru. Daca nu, pe partea opusa alimentarii.
PS2: Daca nu te descurci pana maine incerc sa fac poze la instalatia unui Megane ca al tau ca sa vezi exact cum si unde se pot trasa cablurile. _________________ Just cruising...
" Tweeterele metalice suna metalic, cele plastice suna plastic iar cele de matase suna matasos" Mdaa... |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:17 pm Titlul subiectului: |
|
|
Am tras toate cablurile. Operatiunea s-a desfasurat foarte ok.
Cand m-am pus sa dau drumul instalatiei, am vazut ca nu porneste head-unitul si nici displayul de la ceas.
Am verificat toate sigurantele, tot este ok. Nu am nici un scurt, nu am facut nici un scurt in timpul montarii, totul s-a desfasurat impecabil.
Mai este vreundeva o mufa intre panoul de sigurante si cablul de la head-unit (banuiesc ca displayul are aceiasi alimentare)?
Am masurat tensiunile, si nu am deloc tensiune pe cablurile care duc la head-unit. De asemenea am observat ca daca scot siguranta de la cass, nu mai am tensiune in bricheta, iar daca o pun inapoi am tensiune.
Oare daca o pun pe tester le arata daca am vreo mufa desfacuta?
Vreo sugestie? |
|
Sus |
|
|
ReLLaXX
Conectat la: 08 Mar 2004 Mesaje: 882 Locatie: Bucuresti-Napoca City
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:23 pm Titlul subiectului: |
|
|
Ciudat. Pana luni nu am cum sa ma uit dar luni pot sa verific exact.
Cum ai conectat HU-ul pe cablajul masinii? Ai folosit aceleasi ISO-uri sau ai operat ceva modificari?
HU-ul are 2 alimentari, una permanenta si una de contact. Incearca sa legi firul rosu si cel galben impreuna pe o alimentare continua sa vezi daca merge. Tensiunea pe firul de contact o ai doar cu contactul pus. Mai fa o verificare cu contactul pus si vezi unde ai si unde nu ai tensiune. Siguranta de la player si bricheta poate sa fie comuna, ca pentru Accesorii. Trebuie sa verific, nu stiu.
Nu inteleg de ce nu-ti merge display-ul de la ceas. Asta nu prea are legatura cu restul. O sa ma uit oricum.
Durerea cu alimentarea la player nu e mare, in cazul in care nu-i dai de cap tragi alta alimentare de pe baterie (oricum recomandat) si asta este. Acum sa vedem ce e cu ceasul...
Masina e la tine de noua? Ai cumva idee daca s-au mai operat lucrari/reparatii la sistemul electric? Montat de alarma, ceva? _________________ Just cruising...
" Tweeterele metalice suna metalic, cele plastice suna plastic iar cele de matase suna matasos" Mdaa... |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:26 pm Titlul subiectului: |
|
|
Da, s-a mai montat o alarma pe ea. Ulterior. In rest nici o interventie, iar alarma a fost montata la Renault.
Am masurat si nu am nici o tensiune la alimentarea head-unitului. Pe nici un fir, cu contactul pus.
Banuiesc ca si displayul de la ceas e pe aceiasi alimentare... |
|
Sus |
|
|
ReLLaXX
Conectat la: 08 Mar 2004 Mesaje: 882 Locatie: Bucuresti-Napoca City
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:31 pm Titlul subiectului: |
|
|
Cel mai probabil, da. Nu mi-ai spus, ai folosit conectorii originali ai masini pentru HU sau ai operat tu ceva modificari? _________________ Just cruising...
" Tweeterele metalice suna metalic, cele plastice suna plastic iar cele de matase suna matasos" Mdaa... |
|
Sus |
|
|
ReLLaXX
Conectat la: 08 Mar 2004 Mesaje: 882 Locatie: Bucuresti-Napoca City
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:32 pm Titlul subiectului: |
|
|
Apropo, tu ai montat alt HU? Sau e al masinii. Ca asta nu am intrebat. _________________ Just cruising...
" Tweeterele metalice suna metalic, cele plastice suna plastic iar cele de matase suna matasos" Mdaa... |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Sam Noi 10, 2007 8:34 pm Titlul subiectului: |
|
|
Da, e alt HU. Dar functiona perfect pana astazi. |
|
Sus |
|
|
IM
Conectat la: 09 Mar 2004 Mesaje: 519 Locatie: Drobeta Turnu Severin
|
Trimis: Lun Ian 07, 2008 1:48 am Titlul subiectului: |
|
|
Salut,
Mergi la Radu Cheveresan - HQ Profession - Arad, calea Timisoarei nr. 68... daca nu ma insel... _________________ "Music expresses that which can not be said and on which it is impossible to be silent" - Victor Hugo
www.puremusic.ro |
|
Sus |
|
|
Netcrusher
Conectat la: 13 Mai 2005 Mesaje: 2312 Locatie: Arad
|
Trimis: Lun Ian 07, 2008 2:27 am Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc de sfat, problema a fost rezolvata a doua zi, cand am masurat toate sigurantele. Cea de la consola centrala era arsa... |
|
Sus |
|
|
|