FAQFAQ   CautareCautare   Lista membrilorLista membrilor   InregistrareInregistrare   ProfilProfil   Autentificare pentru mesaje privateAutentificare pentru mesaje private   IntrareIntrare 
toroids ("tuning" audio)

 
Creaza un subiect nou   Raspunde la subiect    Pagina de start a forumului HiFi & Multimedia -> DIY & Minitehnicus
Subiectul anterior :: Subiectul urmator  
Autor Mesaj
alex_tic



Conectat la: 03 Sep 2004
Mesaje: 90
Locatie: IASI

MesajTrimis: Vin Sep 03, 2004 9:56 pm    Titlul subiectului: toroids ("tuning" audio) Raspunde cu citat (quote)

Salut! Acesta e primul meu post pe aceste forum, desi am citi cateva zeci. Sunt student in primul an la electronica si telecomunicatii in Iasi . Consider ca ma incadrez in sectiunea stereophile ...chiar daca n-am un sistem audio care sa indeplineasca standarde hi-fi necesare audiofiliei, asta din lipsa banilor (momentan, sa speram!)...dar ca sa nu deviez de la subiect o as va spun cam ce-as vrea sa fac eu sistemului meu audio ( un micrositem panasonic sa-pm 15 2*20 W Bi-AMP intr-o camera de 14 mp). Ma gandeam, pentru inceput sa-mi schimb traful ala oribil cu tole (scoate 15 V in secundar) si sa-mi pun unul toroidal, apoi sa-mi schimb DAC-ul . Astept niste informatii de la voi in legatura cu performantele pe care le voi obtine dupa operarea modificarilor. E posibil sa obtin...macar putin mai mult de la sitemul meu? (teoretic..asa asta ar trebui sa se intample ). Astept si indicatii depre posibili producatori.
Sus
Vezi profilul utilizatorului Trimite mesaj privat Trimite un mesaj Viziteaza site-ul autorului Codul Yahoo Messenger
Mitica
Reclamagiu





MesajTrimis: Vin Sep 03, 2004 9:56 pm    Titlul subiectului: Mitica

Sus
titro



Conectat la: 09 Feb 2004
Mesaje: 232

MesajTrimis: Vin Sep 03, 2004 11:41 pm    Titlul subiectului: Re: toroids ("tuning" audio) Raspunde cu citat (quote)

alex_tic a scris: