Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
dorin
Conectat la: 04 Dec 2006 Mesaje: 182 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Lun Mar 29, 2010 10:12 pm Titlul subiectului: |
|
|
Uf..., ce bine ca am apucat un Volvo vechi...o sa devina cult cand o sa apara motoretele Volvo
dinica, ai mp _________________ ...how can you have any pudding if you don't eat ya meat... |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Lun Mar 29, 2010 10:12 pm Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
dinica
Conectat la: 07 Sep 2007 Mesaje: 1344 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 11:17 am Titlul subiectului: |
|
|
nicu_martin a scris: | Da, marea firma chinezeasca Geely (fondata in 1986, cand fabrica frigidere, iar, mai nou, motociclete) a cumparat de la Ford drepturile pentru firma Volvo cu 1,8 miliarde dolari
Asadar, mai este valabila chestia cu bye bye China? |
Nicule, faptul ca chinezu isi permite sa cumpere un brand de masini nu inseamna nimic. Dupa ce cumperi o afacere falimentara, trebuie sa muncesti din greu sa o pui pe picioare. Si in acest caz a fost vorba de o preluare de brand, inca nu stim ce vor face chinezii cu Volvo. Poate se decid sa ingroape si acest brand pentru a face loc produselor cu nume chinezesc, posibil sa se repete scenariul de acum cativa ani cu IBM-ul. _________________ dealer audio
When sound becomes music !? |
|
Sus |
|
|
obuzel
Conectat la: 13 Oct 2009 Mesaje: 903 Locatie: Cluj
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 4:37 pm Titlul subiectului: |
|
|
Volvo nu era falimentar, dimpotriva.
politica lui Mullaly, one Ford, a fost cea care a determinat vanzarea.
Eu zic ca baietii din China vor tehnologia, deoarece clientii europeni sigur ii vor pierde in proportie mare. |
|
Sus |
|
|
dinica
Conectat la: 07 Sep 2007 Mesaje: 1344 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 4:54 pm Titlul subiectului: |
|
|
obuzel a scris: | Volvo nu era falimentar, dimpotriva.
politica lui Mullaly, one Ford, a fost cea care a determinat vanzarea.
Eu zic ca baietii din China vor tehnologia, deoarece clientii europeni sigur ii vor pierde in proportie mare. |
Ford au cumparat Volvo cand producatorul suedez se afla intr-o situatie financiara dezastroasa. Daca aceasta tranzactie nu ar fi avut loc, Volvo ar fi intrat in faliment. In cei 11 ani de cand Ford a preluat brand-ul Volvo, marca suedeza nu a reusit sa faca profit. _________________ dealer audio
When sound becomes music !? |
|
Sus |
|
|
cristim
Conectat la: 10 Aug 2004 Mesaje: 323 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 4:57 pm Titlul subiectului: |
|
|
Daca or sa vanda in Europa masini Volvo facute pe sasiu Geely ( ), cu siguranta or sa piarda clienti...
Mai exista insa o varianta: sa investeasca bani la Volvo si sa continue sa fabrice masini in Europa, iar pe de alta parte sa transfere ceva tehnologie pentru masini low-cost pentru piata interna (care e oricum imensa). Pana la urma daca e un Volvo "adevarat", conteaza mai putin ca proprietarul e Ford sau Geely...
Doar ca situatia e destul de complicata, din cate stiu noile generatii S40/V50/C30 sunt facute pe o platforma Ford (Focus), iar modelele mai mari (s60/s80 etc) sunt o platforma Volvo, preluata intre timp si de Ford pentru masini vandute sub alte branduri alte companiei. _________________ C.E.C cd3300(putin modificat)/Myryad Z140/Elac FS68 |
|
Sus |
|
|
kaav
Conectat la: 11 Mai 2008 Mesaje: 569
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 5:46 pm Titlul subiectului: |
|
|
cristim a scris: | Pana la urma daca e un Volvo "adevarat", conteaza mai putin ca proprietarul e Ford sau Geely... |
Foarte corect. Apartenentza la ''facut exclusiv in Thailanda'', ca sa nu zic Germania (dar a se interpreta ''Anglia'' sau ''Elvetzia'', in functzie de simpatii) este doar vanitate si atat.... |
|
Sus |
|
|
MarianS
Conectat la: 27 Ian 2009 Mesaje: 1302 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 7:34 pm Titlul subiectului: |
|
|
dinica a scris: | Ford au cumparat Volvo cand producatorul suedez se afla intr-o situatie financiara dezastroasa. Daca aceasta tranzactie nu ar fi avut loc, Volvo ar fi intrat in faliment. In cei 11 ani de cand Ford a preluat brand-ul Volvo, marca suedeza nu a reusit sa faca profit. |
In 1999 cand Volvo a vandut Volvo Car, compania nu se afla nicidecum intr-o situatie financiara proasta. Dovada a fost pretul imens platit de Ford.
Volvo Corporation a vandut Volvo Car din alte motive, unul fiind acela de a utiliza resursele obtinute pentru dezvoltarea unei alte divizii din grup, cat si pentru alte achizitii. |
|
Sus |
|
|
cosminbro
Conectat la: 02 Mai 2008 Mesaje: 1866 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 8:18 pm Titlul subiectului: |
|
|
dinica a scris: | Poate se decid sa ingroape si acest brand pentru a face loc produselor cu nume chinezesc, posibil sa se repete scenariul de acum cativa ani cu IBM-ul. |
IBM a vandut doar divizia de PC-uri desktop catre chinezi, nu altceva. _________________ Vreți să știți dacă o țară este bine condusă și civilizată, atunci ascultați muzica acesteia. (Confucius)
Vand diverse: http://www.hi-fi.ro/fhifi/viewtopic.php?t=22633 |
|
Sus |
|
|
andyc
Conectat la: 14 Dec 2005 Mesaje: 520 Locatie: bucuresti ex_nick: andy_barosanu
|
Trimis: Mie Mar 31, 2010 9:55 pm Titlul subiectului: |
|
|
cosminbro a scris: | dinica a scris: | Poate se decid sa ingroape si acest brand pentru a face loc produselor cu nume chinezesc, posibil sa se repete scenariul de acum cativa ani cu IBM-ul. |
IBM a vandut doar divizia de PC-uri desktop catre chinezi, nu altceva. |
Si de laptopuri. Dar au cumparat toata "afacerea", nu doar brandul Thinkpad. _________________
|
|
Sus |
|
|
dinica
Conectat la: 07 Sep 2007 Mesaje: 1344 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Apr 01, 2010 12:16 am Titlul subiectului: |
|
|
cosminbro a scris: |
IBM a vandut doar divizia de PC-uri desktop catre chinezi, nu altceva. |
Cosmine, asta am tastat eu acum cateva luni corectand o informatia eronata care se vehicula pe aici, asa ca nu am considerat necesar sa reiau toate detaliile. (oare tu erai cel pe care l-am corectat?)
Citat: | In 1999 cand Volvo a vandut Volvo Car, compania nu se afla nicidecum intr-o situatie financiara proasta. Dovada a fost pretul imens platit de Ford.
Volvo Corporation a vandut Volvo Car din alte motive, unul fiind acela de a utiliza resursele obtinute pentru dezvoltarea unei alte divizii din grup, cat si pentru alte achizitii. |
Mariane, erau alte vremuri. Ford a platit pentru ca isi permiteau, pentru ca incercau sa-si consolideze pozitia a 3 a pe piata auto mondiala, pentru ca aveau nevoie de know-how suedezilor, etc. Afacerea Volvo nu stralucea, drept dovada este ca in 11 ani brand-ul Volvo a fost doar o gaura in bugetul Ford. Normal ca PR-ul Volvo a fost 'vrem sa ne repozitionam altfel pe piata, ne dorim alte proiecte, bla-bla-bla'. Daca afacerea ar fi mers bine, probabil Volvo ar fi cumparat Ford, dar nu a fost cazul. Sa nu uitam ca Ford a vandut Volvo la un sfert din cat au platit initial, asta arata disperarea americanilor de a scapa de aceasta infloritoare afacere.
Citat: | Si de laptopuri. Dar au cumparat toata "afacerea", nu doar brandul Thinkpad |
Au cumparat cu un singur scop, sa scoata de pe piata un brand care a facut istorie. Chinezii nu mai folosesc brand-ul Thinkpad, este adanc ingropat intr-o mina din muntii Chinei. _________________ dealer audio
When sound becomes music !? |
|
Sus |
|
|
MarianS
Conectat la: 27 Ian 2009 Mesaje: 1302 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Joi Apr 01, 2010 7:13 am Titlul subiectului: |
|
|
Cunosc strategia si motivele care i-au determinat pe cei de la Volvo Corporation sa vanda Volvo Car catre Ford.
Explicatiile sunt mult mai ample decat ceea ce incercam noi sa tastam in acest spatiu. |
|
Sus |
|
|
ionion
Conectat la: 12 Mar 2009 Mesaje: 68
|
Trimis: Joi Apr 01, 2010 12:03 pm Titlul subiectului: |
|
|
Asa zisa retragere a Google din China este doar o sicana cu iz politic, nu-si permite nimeni sa renunte la o piata de asemenea dimensiuni.
IBM a vandut divizia de calculatoare catre Lenovo pentru a se orienta cu precadere catre piata soft si de servicii de unde vin banii adevarati. Oricum divizia de calculatoare aducea "doar" vreo 10% din afacerea IBM. Chinezii au cumparat pentru ca IBM a vrut sa vanda. Chinezii nu numai ca folosesc in continuare brandul ThinkPad, dar l-au mai si adus la o cota de piata mai mare decat inainte.
Ford a vandut Volvo pentru ca se afla intr-o mare criza si are nevoie de bani. Geely a cumparat Volvo pentru ca are bani si pentru ca asa va intra mai usor pe piata vestica. Piata auto din China a devenit cea mai mare din lume. Probabil ca Volvo se va relansa cu succes si va fi calul troian al chinezilor.
Datoria publica a SUA catre China este de peste 800 miliarde dolari.
Cu siguranta ca nu se pune problema de bye, bye China, ci de un welcome China din ce in ce mai mare si mai gros. |
|
Sus |
|
|
saureign
Conectat la: 07 Noi 2007 Mesaje: 331 Locatie: ...
|
Trimis: Joi Apr 01, 2010 11:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
,iar ThinkPad ramane cea mai buna marca de laptop business (parerea mea). |
|
Sus |
|
|
andyc
Conectat la: 14 Dec 2005 Mesaje: 520 Locatie: bucuresti ex_nick: andy_barosanu
|
Trimis: Joi Apr 01, 2010 11:59 pm Titlul subiectului: |
|
|
saureign a scris: | ,iar ThinkPad ramane cea mai buna marca de laptop business (parerea mea). |
De acord! Sper sa nu o strice chinezii. :-s _________________
|
|
Sus |
|
|
bnt
Conectat la: 02 Ian 2005 Mesaje: 1074
|
|
Sus |
|
|
|