Subiectul anterior :: Subiectul urmator |
Autor |
Mesaj |
momolo Vizitator
|
Trimis: Dum Aug 06, 2006 1:40 am Titlul subiectului: |
|
|
bine ai revenit grigore_35! Ai cam disparut in ultima vreme! |
|
Sus |
|
|
Mitica Reclamagiu
|
Trimis: Dum Aug 06, 2006 1:40 am Titlul subiectului: Mitica |
|
|
|
|
Sus |
|
|
grigore_35
Conectat la: 01 Dec 2003 Mesaje: 911 Locatie: Calan, jud. HD
|
Trimis: Dum Aug 06, 2006 7:24 pm Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc de intampinare! Am cam disparut ca, din pacate, taicamiu este foarte bolnav( cancer) si..........ma rog, ma afecteaza rau! |
|
Sus |
|
|
nicumur Vizitator
|
Trimis: Dum Aug 06, 2006 11:14 pm Titlul subiectului: |
|
|
grigore_35 - imi pare tare rau sa aud asta, suntem alaturi de tine.
Din pacate am trecut si eu prin asta si stiu ce inseamna |
|
Sus |
|
|
grigore_35
Conectat la: 01 Dec 2003 Mesaje: 911 Locatie: Calan, jud. HD
|
Trimis: Lun Aug 07, 2006 10:29 am Titlul subiectului: |
|
|
Multumesc! |
|
Sus |
|
|
drag
Conectat la: 06 Mai 2006 Mesaje: 530 Locatie: montreal
|
Trimis: Lun Aug 07, 2006 4:06 pm Titlul subiectului: |
|
|
Holy Cole "temptation", este eu disc total superb si care poate fi utilizat pt "mäsurarea" performantzelor unui sistem....muzicä extrem de minimalä si acusticä. Dinamicä revelatoare.
Poate cu mindrie pot spune c-am participat de citeva ori pe prods D K. |
|
Sus |
|
|
VTP
Conectat la: 01 Aug 2005 Mesaje: 1678 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Vin Aug 11, 2006 11:29 pm Titlul subiectului: |
|
|
[quote="usernamex"] FATHER a scris: | Poti testa sisteme audio cu voci extreme. DK nu face parte din ghilda... |
Ca sa nu existe vreun dubiu ca postam doar ca sa ne aflam in treaba,
ar fi de mentionat:
- Care sunt acelea?
- Ce inseamna "extreme"?
- Care este corelatia dintre "extreme" si calitatea sistemului? Ne referim la
octave, inflexiuni, armonici sau la ce?...
- Care sunt acele cd-uri si audiophile si cu "extreme"...
- Care este exemplul concret in care sistemul (care sistem?) a relevat
diferentele de rigoare?
s.a.m.d.
Yma Sumak, Nellie Melba, Arta Florescu, sau
Pavarotti in Fiica Regimentului (act.II ) - Donizetti
Jussi Boerling cantand "La Donna e Mobile" - Paiate-Leoncavallo
Luis Mariano cantand Aria cavalerului din Marco Polo - F.Lopez
Mario Lanza cantand "E lucevan le stelle" din Tosca - Puccini
si ar mai fi ....... |
|
Sus |
|
|
Serby
Conectat la: 01 Feb 2004 Mesaje: 1436 Locatie: Kronstadt
|
Trimis: Vin Aug 11, 2006 11:56 pm Titlul subiectului: |
|
|
Voce extrema: Diana Krell |
|
Sus |
|
|
VTP
Conectat la: 01 Aug 2005 Mesaje: 1678 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Sam Aug 12, 2006 12:11 am Titlul subiectului: |
|
|
Serby a scris: | Voce extrema: Diana Krell |
]
De unde nu e, nici D-zeu nu cere!
Chiar daca parerile sunt diferite! |
|
Sus |
|
|
Costin
Conectat la: 14 Iul 2003 Mesaje: 970
|
Trimis: Sam Aug 12, 2006 3:43 pm Titlul subiectului: |
|
|
Nu fiti circotasi!
Intrebati-l ma bine pe drag, ca a avut onoarea sa-i umble la butoane |
|
Sus |
|
|
drag
Conectat la: 06 Mai 2006 Mesaje: 530 Locatie: montreal
|
Trimis: Sam Aug 12, 2006 5:20 pm Titlul subiectului: |
|
|
intr-adevär am participat la citeva premixuri pt piese scrise de Elvis (sotzul) pe vremea cind Nuendo testa sistemul pe platforma ProTools standard. Eram o echipä de ingineri + productzia si se preparau niste teasers.
Elvis e un tip simpatic, l-am väzut o dat impreunä cu Diana care si ea m-i s-a pärut f modestä fatzä de " caprele raioase" ro pe care le-am intilnit in viatzä!!
Mie-mi place Diana, dar nu mä dau in vint, prefer voci precum Cassandra Wilson sau Holy Cole sau mai ales Beth Gibbons cu care am avut de a face o dat la Ottawa.
E clar cä o voce ca Cecilia Bertoli e f stresantä pt un sistem audio dar trebuie sä ai un sistem de referintzä pt a compara...sau si mai bine sä fi fost prezent la f-un recital.
Pianul este f revelator pt calitatea unui lantz audio, mai ales un pian pe care i-l cunosti pt cä freqs medii fac 75% din calitatea (fidelitatea) audio.
Fidelitate si calitate sint 2 lucruri diferite: calitate fiind f subiectiv, ex: un amp cu lämpi e mai putzin fidel decit un solid state dar calitativ, pt unii poate fi mai pläcut decit un solid state.
Eu prefer un solid s. pt cä e mai fidel...in termeni absolutzi.
Vocile feminine sint mai revelatoare decit cele masculine in cea ce priveste fidelitatea audio.
Diana Krall are o voce usor de lucrat pt cä-si controleazä bine dinamica la fel ca orice mare cintäretz are suficiente armonice in voce ca sä dea viatzä muzicii, nu mieunat de mitzä. ...etc,etc. |
|
Sus |
|
|
usernamex
Conectat la: 03 Dec 2005 Mesaje: 932 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Sam Aug 12, 2006 8:00 pm Titlul subiectului: |
|
|
De data asta consider ca s-a sarit calul prea mult intr-un
post de mai sus si este necesar sa intervin:
Pe scurt:
1. Sa presupunem ca avem o inregistrare din 1926 cu Nellie Melba,
de dragul exemplului (ma "arde" mana sa scriu "semidoct") de undeva de mai sus.
Chiar e nevoie sa scot in evidenta tragicomedia afirmatiei ca o astfel de
inregistrare serveste la testarea unui sistem audiofil???
2. O insiruire intamplatoare de nume de soprane etc. in contextul de fata
nu este mai mult decat...o insiruire intamplatoare de nume de soprane!!
Aproape la fel la barbati...
Nu poate impune respect pentru cunostintele muzicale, ci cel mult un zambet...!
(precizez ca ascult si muzica de opera)
De ce?... Pai hai sa vedem:
- in primul rand daca vorbim de voci "extreme", in niciun caz nu ar
trebui pomenite acele voci! Ar trebui inceput cu Georgia Brown,
Tim Storms si Adam Lopez!
- chiar daca corectam problema vocilor extreme si dam nume
corecte, ne intoarcem evident la problema "a fi sau a nu fi",
adica... avem sau nu inregistrari de calitate cu ele? Ca daca nu...
- mergand la concret (adica situatia in care nu dispunem de
inregistrari cu Brown, Storms, Lopez etc), asta nu inseamna
doamne-fereste, ca ne apucam sa trantim iar niste nume intamplatoare
de soprane in contextul in care, repet, nu discutam de opera ci de
voci "extreme"! Altfel spus, un exemplu la indemana tuturor,
mai culti sau nu, este Mariah Carey. Precizez ca este un mit
faptul ca acopera 7-8 octave, dar... 5 da! Putem continua cu
Whitney Houston, 5 octave, Diane Schuur... s.a.m.d.
(am sa las celor cu adevarat interesati de subiect placerea de
a descoperi si melodiile de rigoare...hint: Emotions live si
All in your mind). Mai precizez ca Flora Purim acopera cam 6 octave.
3. Aceleasi consideratii se aplica si in cazul barbatilor, cu
o singura exceptie (care din pacate confirma ...):
Pavarotti (chiar folosesc Caruso/studio pentru teste).
De data acesta exemplul este corect dar...
iar este dat prost, sugerand ca daca muzica de opera nu e,
nimic nu e! Am sa dau doar doua "hinturi" si ma opresc
aici: Bobby McFerrin, Al Jarreau.
Mai precizez ca Adam Lopez acopera 7-8 octave!
4. Confuzia este prezenta de fapt in tot acest topic...
- inregistrari audiofile vs voci de soprane
- voci "extreme" vs voci "audiofile"
- muzica de calitate vs octave multe
s.a.m.d.
Pentru a nu perpetua aceste aiureli in continuare,
inainte sa postati ceva, ganditi-va ca este un topic despre
Diane Krall si ca mai exista si Cafeneaua unde se pot bate campii oricat...
Mersi (si scuze, dar chiar m-a enervat rau de tot un anume post de aici...). |
|
Sus |
|
|
VTP
Conectat la: 01 Aug 2005 Mesaje: 1678 Locatie: Bucuresti
|
Trimis: Sam Aug 12, 2006 11:30 pm Titlul subiectului: |
|
|
Din pacate, multi sunt complet dezamagitori, limitandu-si privirea sau orice alt simt la un singur punct de la orizont si tipand fara o judecata prea adanca: ASTA E PUNCTUL MEU DE VEDERE! Inca o data: din pacate euforia limitarii ii impiedica sa judece lucrurile mai adanc! Eu imi pot sustine afirmatiile, fara confuzii intre date.
I'm out! |
|
Sus |
|
|
|